2

امیدواریم که با تیم جوان‌مان بتوانیم استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم

  • کد خبر : 33346
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۳

امروز روز سخت و پرفشاری برای ما بود که دلیل اصلی‌اش هم شرایط حساسی است که بر بالای جدول حاکم است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از پیروزی برابر داماش، گفت: سه امتیازی که از این بازی کسب کردیم، بسیار شیرین بود و ما را به پیروزی برابر استقلال و کسب سهمیه آسیا امیدوار کرد. حسین فرکی پس از آنکه تیمش موفق شد با پیروزی برابر داماش در کنار صبا در رتبه چهارمی هم‌امتیاز شود،‌ گفت: امروز روز سخت و پرفشاری برای ما بود که دلیل اصلی‌اش هم شرایط حساسی است که بر بالای جدول حاکم است. بخشی از این حساسیت به ما مربوط می‌شود که مانند صبا به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم و طبیعی است که با وجود این حساسیت، فشار و استرس در تیم‌مان وجود داشته باشد. اما در نهایت سه امتیازی که از این بازی کسب کردیم برایمان بسیار ارزشمند است و ما را امیدوار می‌کند که در دیدار آخر برابر استقلال پیروز شویم و سهمیه آسیا را بگیریم.

افق نیوز:وی درباره بازی پایانی تیمش برابر استقلال نیز گفت: ما در فصل جاری نتوانسته‌ایم در ورزشگاه آزادی و برابر تیم‌های استقلال و پرسپولیس نتایج قابل قبولی بگیریم و این بار امیدواریم که با تیم جوان‌مان بتوانیم استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم و به هدف آسیایی خود دست پیدا کنیم.

فرکی بار دیگر به دیدار امروز تیمش برابر داماش اشاره و خاطرنشان کرد: بازی امروز دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول بازی کاملا در آرامش برگزار شد و ما تنها روی عملکرد خودمان تمرکز کردیم. تا دقیقه ۳۵ بازی، توپ و میدان کاملا در اختیارمان بود از طرفی داماش نیز می‌خواست بازی را کنترل کند تا از ما امتیاز بگیرد. از دقیقه ۳۵ به بعد فضای بازی کمی بازتر شد و از آنجا که داماش تصمیم گرفت رو به جلوتر بازی کند، ما از موقعیت استفاده کردیم و به گل رسیدیم. پس از گل نیز یک موقعیت صددرصد را به دلیل شتاب و بی‌دقتی مهاجم‌مان از دست دادیم.

سرمربی نفت تهران ادامه داد: در نیمه دوم طبیعی بود که داماش فشار بیشتری روی دروازه ما بیاورد و بخواهد از استرسی که بر تیم ما حاکم شده استفاده کند. به همین دلیل نیمه دوم پرفشارتر بود اما آن چیزی که نصیب ما شد، سه امتیاز شیرین بازی بود.

در ادامه خبرنگاری به گل مردود اعلام شده داماش و صحبت‌های مهدی تارتار درباره آن گل اشاره کرد و پرسید اگر واقعا تصمیم کمک‌داور در آن صحنه اشتباه بوده باشد، نظر او چیست؟ وی در پاسخ گفت: من توجه شما را به هفته گذشته جلب می‌کنم؛ جایی که داور به سود ما یک پنالتی را برابر نفت آبادان اعلام کرد اما به دلیل صحبت کمک‌داورش از تصمیم خود منصرف شد. بعدها همه دیدند که در آن صحنه کمک‌داور اشتباه کرده و پنالتی ما را هدر داده است. این مثال را عنوان کردم که بگویم کمک داور می‌تواند در برخی صحنه‌ها نظرش را به داور اعلام کند. به هر حال احترام به داور و کمک‌داور واجب است و از اشتباه‌های ‌آن‌ها یک روز ما و یک روز حریفان‌مان ضرر می‌کند.

فرکی در پایان اظهار کرد: برای اینکه درباره صحنه گل مردود شده نظر دقیقی بدهم، باید فیلم بازی را دوباره نگاه کنم. صحبت‌های تارتار هم محترم است ولی ما همیشه با این مسائل در فوتبال‌مان روبه‌رو هستیم. در نهایت امیدوارم که کمک‌داور در آن صحنه اشتباه نکرده باشد و سه امتیازی که از این بازی گرفتیم، حق ما بوده و حق حریف را ضایع نکرده باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر