3

نماینده مجلس: توزیع کیک‌های مشکوک عامدانه و خرابکارانه است

  • کد خبر : 303558
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

با توجه به تاکید مسئولان این اقدام در خط تولید رخ نداده بلکه کاری عامدانه و خرابکارانه بوده است هدف هم آسیب زدن به چرخه تولید و بازی با روان خانواده‌ها می‌باشد.

با توجه به تاکید مسئولان این اقدام در خط تولید رخ نداده بلکه کاری عامدانه و خرابکارانه بوده است هدف هم آسیب زدن به چرخه تولید و بازی با روان خانواده‌ها می‌باشد.

رییس فراکسیون غذا و داروی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که توزیع کیک‌های مشکوک با جاسازی قرص در آن کاری عامدانه و خرابکارانه است، گفت که باید هرچه سریع‌تر دستگاه‌های امنیتی به این موضوع ورود کرده و عوامل را شناسایی کنند.

همایون هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: عده‌ای با هدف تحت تاثیر قرار دادن آرامش جامعه اقدام به پخش کیک‌هایی با جاسازی قرص کردند که هدف آنها بازی با روان مردم است باید هرچه سریع‌تر قوه قضاییه و نهادهای مسئول به این موضوع وارد شوند چون ممکن است این کار تسری پیدا کند.

وی با تاکید بر این‌که آثار روانی این کار می‌تواند به اقتصاد واحدهای تولیدی آسیب زند، ادامه داد: با توجه به تاکید مسئولان این اقدام در خط تولید رخ نداده بلکه کاری عامدانه و خرابکارانه بوده است هدف هم آسیب زدن به چرخه تولید و بازی با روان خانواده‌ها می‌باشد. باید بررسی شود که این اقدام توسط چه کسانی صورت می‌گیرد چون یکی از مهم‌ترین اهداف آنها انجام کارهای خرابکارانه در بستر امنیت فعلی کشور است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که این موضوع به سمت امنیتی شدن می‌رود گفت: باید دستگاه‌های امنیتی با رعایت ملاحظات اجتماعی و اقتصادی عاملان را شناسایی کرده و کار به درازا کشیده نشود برخوردهای لازم و قاطع امری ضروری است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=303558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر