3

پیشنهاد یک استقلالی به هیئت مدیره این باشگاه: دسته‌جمعی استعفا کنید!

  • کد خبر : 303795
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷

پیشکسوت استقلال گفت: اعضای هیئت مدیره باشگاه در مدتی که در باشگاه حضور دارند کوچک‌ترین کار مثبتی را انجام نداده‌اند و بهتر است برای کمک به استقلال دسته‌جمعی استعفا بدهند.

حسین کاظمی پیشنهاد یک استقلالی به هیئت مدیره این باشگاه: دسته‌جمعی استعفا کنید!

حسین کاظمی اظهار داشت: اینکه استقلال در سه بازی خود در چارچوب مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران بدون سرمربی به زمین مسابقه می‌رود نقطه‌ای تاریک در کارنامه این تیم محسوب می‌شود که پاک شدنی نیست.

 

وی افزود: به طور حتم نبودن استراماچونی در شکست استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز تاثیر زیادی داشت و آن ریتم همیشگی در این تیم دیده نمی‌شد.

 

کاظمی خاطرنشان کرد: استقلال در این هفته‌ها که استراماچونی را روی نیمکت خود نداشته است، ۵ امتیاز حساس را از دست داده که به طور حتم در ادامه فصل اثرات زیادی را در راه قهرمانی این تیم خواهد داشت.

 

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: متاسفانه مدیریت وقت استقلال در رفتن استراماچونی مقصر بود و باید آنها پاسخگوی افکار عمومی باشند.

 

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به نظر من باید هرچه سریعتر تکلیف استقلال مشخص شود تا این تیم بتواند با آرامش به کارش ادامه و برای نیم فصل دوم آماده شود. اعضای هیئت مدیره باشگاه در مدتی که در باشگاه حضور دارند کوچک‌ترین کار مثبتی را انجام نداده‌اند و بهتر است برای کمک به استقلال دسته‌جمعی استعفا بدهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=303795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر