2

استراماچونی به شمع هواداران استقلال هم رحم نکرد | بازیکن استقلال باید به ایران برگردد

  • کد خبر : 379185
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

حجت کریمی سرپرست استقلال می گوید که آنها بدهی کوین یامگا را پرداخت کرده اند و او باید به ایران بازگردد.

کریمی

به گزارش خبرگزاری افق حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه  استقلال شب گذشته مهمان برنامه مجله فوتبال شبکه خبر بود و درباره مسائل مختلف به صحبت پرداخت. از جمله موارد قابل توجهی که کریمی به آن پرداخت، ادعای پرداخت ۲ و نیم میلیون یورو وام از بانک شهر به پرسپولیس بوده است.

گزیده صحبت های کریمی را در زیر می خوانیم:

* مشاوران به فتح‌الله‌زاده اطلاعات غلط دادند
در آذرماه سال قبل پول سپرده ای در بانک شهر داشتیم و وزیر دستور دادند تا پول آزاد شده و بدهی پرونده های خارجی پرداخت شود. اما مشاورین به مدیرعامل قبلی (فتح‌الله‌زاده) مشاوه غلط دادند و پولی که ما گرفتیم را صرف بدهی به بازیکنان کرده و قرار شد ۱۶۰ میلیاردی که از همراه اول بگیریم را برای پرونده های خارجی هزینه کنیم که چنین اتفاقی رخ نداد و پولی از سوی این اپراتور تأمین نشد.

* سه راهکار را برای حل مشکلات به وزیر ورزش ارائه دادم
پس از استعفای فتح‌الله‌زاده با وزیر ورزش جلسه گذاشتیم و سه راهکار را برای حل مشکلات معرفی کردم که اولین آنها بانک شهر بود تا بتوانیم منابع را سریع تر تهیه کنیم.

* استقلال و پرسپولیس ۲ و نیم میلیون یورو دریافت کرده اند
طبق نامه ای که حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و آقای خاندوزی زیر آن را امضا کرد، قرار شد استقلال و پرسپولیس از بانک شهر ۲ و نیم میلیون یورو وام بگیرند تا بتوانند مشکلات شان را حل کنند. پرسپولیس نیز از این منبع استفاده کردند و با ضمانت وزیر محترم، هر دو باشگاه ۲ و نیم میلیون یورو را جداگانه دریافت کرده اند.

* استراماچونی ۹۸ سنت دیرکرد را هم از ما گرفت
ما تا ۳۱ خرداد برای حضور در آسیا امیدواریم. در بحث پرداخت پول به استراماچونی مشکلات زیادی به وجود آمد. بعد از پرداخت مبلغ یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو، وکیل استراماچونی بابت ۲ روز دیرکرد تعطیلات عید فطر، مبلغ «۲۳۵۹ یورو و ۹۸ سنت» درخواست کرده و حتی امروز به این مبلغ باز هم یک مبلغ اضافه کرده است. هنوز ایشان رضایت کتبی  نداده است و منتظر واریز این مبلغ است. گفتیم ۳ هزار یورو صدقه سر هوادران بپردازیم! استراماچونی بخاطر شمع هایی که هواداران برایش روشن کرده بودند هم ما را نبخشید.

* امروز پول به حساب پادوانی می نشیند
بدهیمان به باشگاه شباب الاهلی را نقد پرداخت کرده ایم. کارهای پادوانی انجام شده است و فکر می کنم امروز به حسابش بنشیند. چون برای پادوانی یک سری مدارک لازم بود و به همین دلیل تأخیر خورد.

* بدهی یامگا را نیز پرداخت کردیم
یامگا به ما اخطار داده بود که خبر نداشتم. من ۲ روز پیش فهمیدم که آخرین اخطار بود. هماهنگ کردیم و ۱۸۰ هزار یورو او آماده است و اعلام کردیم می تواند دریافت کند. کارهای ویزای او را نیز انجام دادیم. او پولش را گرفته و باید پس از مرخصی، به ایران بازگردد.

* بدهی استرا روزانه ۱۰۰ میلیون دیرکرد داشت
برخی از مدیران قبلی، مدیریت بلد نبودند. مدیریت آنها باعث شده نتایجش این باشد. ضمن اینکه اگر بدهی استراماچونی پرداخت نمی‌شد، باید روزانه بالای ۱۰۰ میلیون تومان خسارت می‌دادیم، ولی خوشبختانه جلوی این اتفاق گرفته شد. مدیری که هی اشتباه می کند را چرا پشت میز می نشانید؟ اجازه بدهید افراد جدیدی بیایند. چرا از کسانی که المپیکی یا نخبه ورزشی و غیرورزشی هستند و به فوتبال علاقه دارند استفاده نمی کنیم؟ مهم مدیریت است.

* ساپینتو با ما می ماند
ساپینتو با ما می ماند و اخطاری نداده است. باید از او و بازیکنان تشکر کنیم. با اینکه پول نگرفته اند و این همه مشکلاتی که دارند، هستند و می جنگند.

* خواهش می کنم همراه اول پول ما را بدهد
ما بیشتر از ۲۰ روز فرصت نداریم، از شرکت همراه اول خواهش می‌کنم ۱۶۰ میلیارد پول ما را بدهند. این دوستان دیگر جواب تلفن ما را هم نمی‌دهند. همانطور که ایرانسل با پرسپولیس قرارداد بسته و مبلغ آن را کامل پرداخت کرده، همراه اول نیز این کار را انجام دهد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=379185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر