2

 پشت پرده عدم انتخاب سرمربی تیم‌ملی مشخص شد

  • کد خبر : 308326
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

نیمکت تیم‌ملی فوتبال ایران همچنان بلاتکلیف است و دقیقا مشخص نیست کدام گزینه جانشین مارک ویلموتس خواهد شد….

تیم ملی خبر ویژه؛ پشت پرده عدم انتخاب سرمربی تیم‌ملی مشخص شد

در شرایطی که بهاروند نفر اول فدراسیون فوتبال چند روز قبل در یک برنامه تلویزیونی صراحتا از معرفی سرمربی تیم ملی ظرف چند روز آینده خبر داد، اما هنوز دقیقا مشخص نیست که چه کسانی با چه گزینه هایی در حال مذاکره هستند و با آنکه از دایی و دی بیاسی به عنوان گزینه های نهایی یاد می شود اما اینها همه در حد شنیده ها مطرح شده است.

 

در همین زمینه یک منبع آگاه گفت: دایی به دلیل برخی مخالفت ها هنوز گزینه قطعی داخلی نیست اما وی برای حضور در تیم‌ملی مذاکراتی را با مدیران فدراسیون داشته است. گزینه برانکو فقط به دلیل مبلغ پیشنهادی فدراسیون به وی منتفی شد و این مبلغ دومیلیارد تومان بوده است و کمتر از این رقم نیز به امیر قلعه نویی پیشنهاد شده است.

 

این خبر درباره سقف بودجه فدراسیون به جهت عقد قرارداد با سرمربی تیم ملی در حالی مطرح می شود که برخی مربیان داخلی بیش از این مبلغ را در تیم های باشگاهی دریافت می کنند و برانکو نیز امروز با قراردادی چندین برابر دو میلیارد پیشنهادی فدراسیون در عمان مشغول به کار شده است. امیر قلعه نویی نیز در باشگاه سپاهان اگر بیشتر از این رقم را نگیرد کمتر نخواهد گرفت. به همین علت چنین رقمی که از سوی فدراسیون برای گزینه های سرمربیگری تیم ملی مطرح شده عجیب است و از سوی دیگر نشان از تنگنای مالی فدراسیون نشینیان در راه انتخاب سرمربی جدید دارد.

 

با این تفاسیر باید دید آنها چگونه سراغ گزینه ایتالیایی رفته اند و آیا وی حاضر است با این رقم سرمربی تیم ملی شود؟ مربی ای که امروز فرهاد مجیدی در مصاحبه ای  مبلغ درخواستی وی برای حضور روی نیمکت استقلال را یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو اعلام کرده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=308326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر