1

شوک به پرسپولیس با سفر غیرمنتظره یحیی/ گل‌محمدی ایران را ترک کرد

  • کد خبر : 380084
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶

سرمربی پرسپولیس ساعاتی پیش تهران را ترک کرد تا گمانه‌زنی درباره آینده نیمکت قهرمان ایران افزایش یابد.

لیست خرید تابستانی یحیی گل محمدی لو رفت

بعد از یک فصل پرماجرا یحیی گل‌محمدی در قامت قهرمان بزرگ فصل سه گانه (قهرمانی لیگ، حذفی و سوپرکاپ) را برای سرخ‌ها به ارمغان آورد.

با این حال ساعاتی بعد از این اتفاق شیرین برای هواداران، او در برنامه ای تلویزیونی روی خط آمد و ضمن اشاره به اتفاقات فصل و خستگی ناشی از آن، از احتمال استراحت خود برای فصل آتی خبر داد. خبری شوکه‌کننده و البته نگران کننده برای هوادارانی که انتظار بستن تیمی قدرتمند برای تداوم موفقیت در لیگ داخلی و البته کامیابی در لیگ قهرمانان آسیا را داشتند.

اما همچنان مساله اصلی در این باشگاه مجمع هیئت مدیره پرسپولیس بود که شاید احتمال تغییرات را در بخش مدیریتی آن نیز شکل می‌داد و معادلات را به سمتی دیگر پیش می‌برد. این مجمع اما همانند مجمع باشگاه رقیب با اعلام تنفس و انجام آن در موعد دیگر همراه شد تا اکنون ارکان باشگاه کار خود را برای فصل آتی از سر بگیرند.

یحیی گل‌محمدی امروز تهران را به مقصد دوبی ترک کرد تا گمانه‌زنی‌ها درباره نیمکت این تیم نیز افزایش یابد. سرمربی سرخ‌ها که با سه قهرمانی فصل را به پایان رسانده بود، البته در میان شایعات مربوط به احتمال جدایی‌اش و انتخاب‌های خارجی چند بار مدعی شده بود که پیشنهادی ندارد. اما حضور ناگهانی او خیلی زود بار دیگر او را در بطن شایعات قرار داده است.

فرهاد مجیدی فصل گذشته با قهرمانی استقلال راهی امارات شد و هدایت اتحاد کلبا را عهده‌دار شد، اینبار هم سرمربی قهرمان ایران راهی امارات خواهد شد یا این تنها یک سفر تفریحی خواهد بود؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=380084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر