2

۴۵۰ واحد مسکونی نوسازی شده سیل طی دهه فجر در آق قلا افتتاح می شود

  • کد خبر : 308575
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷

با توجه به شرایطی که در سطح شهرستان سیل زده آق قلا حاکم است، تمام تلاش خود را برای انجام برنامه ها خواهیم داد.

۴۵۰ واحد مسکونی نوسازی شده سیل طی دهه فجر در آق قلا افتتاح می شود

فرماندار آق قلا گفت: ۴۵۰ واحد مسکونی نوسازی شده سیل طی دهه فجر در آق قلا افتتاح می شود.

به گزارش افق انلاین ، امیرشیر توماج بعدازظهر شنبه در نشست خبری فجر گلستان اظهارکرد: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را پیش رو داریم و برنامه هایی در شهرستان آق قلا در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به شرایطی که در سطح شهرستان سیل زده آق قلا حاکم است، تمام تلاش خود را برای انجام برنامه ها خواهیم داد.

توماج گفت: ۷۵۳ برنامه اجتماعی و فرهنگی در آق قلا پیش بینی شده که ۴۱ برنامه آن شاخص است.

وی ادامه داد: در زمان سیل همه به کمک ما آمدند و مردم آق قلا، امروز با همگرایی و وحدت چهار میلیارد ریال اقلام غذایی و امدادی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان جمع آوری و ارسال کردند.

توماج بیان کرد: حضور مدیران در میان مردم، میز خدمت، نشست با گروه های مختلف در خصوص انقلاب و انتخابات، اربعین سردار سلیمانی و همایش نقش رسانه ها از جمله های ما است.

وی گفت: در دهه فجر امسال، ۱۴ پروژه اقتصادی و اشتغالزایی با مبلغ ۳۰ میلیارد و ۷۸۴ میلیون تومان و اشتغالزایی ۱۱۶ نفر افتتاح می شود.

توماج ادامه داد: در حوزه عمرانی هم ۸۰ پروژه افتتاح و کلنگ زنی داریم که ۶ پروژه با مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی و ۷۴ پروژه با ۵۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

وی اظهارکرد: در سطح روستاهای ۳۵۰ واحد مسکونی و در سطح شهر ۱۰۰ واحد مسکونی به بهره برداری با هزینه بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

توماج با بیان اینکه لایروبی رودخانه ها و کانال های زهکشی شمال شهرستان و ساخت ۱۸ مدرسه در حال انجام است، گفت که ۴۰۰ واحد مسکونی تاکنون تحویل مردم شده است.

وی با بیان اینکه هزار و ۹۵۴ واحد در جال احداث است، اضافه کرد: از این تعداد هزار واحد به صورت خود مالکی ساخته می شود.

توماج با اشاره به اینکه عملیات تعنیر سه هزار و ۷۱ واحد به پایان رسیده است، گفت: درخواست کردیم که ۲۰۰ سهمیه دیگر به شهرستان داده شود و تلاش می کنیم که واحدها تا پایان سال به بهره برداری برسد.

۲۷۳ برنامه طی دهه فجر در آق قلا برگزار می شود

در ادامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آق قلا اظهارکرد: در آق قلا چندین جلسه نشست های هماهنگی ویژه فجر برگزار شده و کارگاه ها با موضوعات مختلف برنامه های خود را ارائه کردند.

عبدالله نظریان بیان کرد: ۷۵۳ برنامه در شهرستان داریم که ۲۷۳ برنامه در دهه فجر برنامه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ۴۳ برنامه شاخص در این ایام خواهیم داشت، گفت: نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان، غربالگری بیمارهای دام، دیدار مسئولان با مردم، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برنامه های قرآن محور و مسابقات قرآنی در شهرستان آق قلا و انبارالوم از جمله برنامه ها خواهد بود.

نظریان با اشاره به اینکه توزیع برنامه ها در سطح روستاها و شهرها اتفاق افتاده، ادامه داد: گفتمان های امیدآفرینی مختص بانوان و جوانان، نشست نقش علما در انقلاب، کارگاه خوشنویسی، نشست های سیاسی با محوریت انتخابات، تجلیل از نخبگان، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با ایثارگران به صورت متمرکز، میز خدمت، کاشت ۵۰۰ درخت در گلزار شهدا، دیدار با امامان جمعه از دیگر برنامه ها است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=308575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر