15

دومین کنسرت پر شور گرشا رضایی در پایتخت / انتشار قطعه جدید در هفته آینده

  • کد خبر : 308951
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

گرشا رضایی برای دومین بار در سال ۱۳۹۸ در تهران به روی صحنه رفت.

گرشا رضایی خواننده آلبوم آبی پس از ۲۹ آذر ماه امسال، شامگاه ۶ بهمن در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با هوادارانش دیدار کرد.

کنسرت با قطعه نوستالژی “نرو” آغاز شد تا نوید یک شب خاطره انگیز را به مخاطبان بدهد. سپس آهنگ شاد “دیوونه ی دیوونه”، “ادامه داره” و “زنجیر” قطعه تیتراژ فیلم سینمایی ماهورا نواخته شدند.

در ادامه گرشا رضایی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی یک دقیقه سکوت اعلام کرد و گفت بخش عمده‌ای از درآمد امشب را به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان اختصاص خواهد داد.

گرشا رضایی با بیان این که در سال ۱۳۹۸ خواهرزاده‌اش محمدامین را از دست داده قطعه “عکسای آخر” را به او تقدیم کرد. در ادامه گرشا آهنگ “دوست دارم” را به هوادارانش تقدیم کرد و با پرسش از آنها که قیمت دل سوخته چندِ به استقبال آهنگ “مجرم” رفت.

خواننده آلبوم آبی با خواندن قسمتی از قطعه “تنهایی” آن را اجرا کرد. نوبت به آهنگ پر طرفدار “مو مشکی” رسید و پس از “دنیامی” به اجرا درآمد. گرشا رضایی قسمتی از آهنگ جدیدش را خواند و اعلام کرد که هفته آینده این قطعه را منتشر خواهد کرد.

“دلت نخواد” آهنگ بعدی بود که اجرا شد و پس از آن رضایی با معرفی پدر ومادرش به آنها ادای احترام کرد. سپس “حالمون خوبه” و “دریا نمیرم” اجرا شدند. در پایان برنامه “نرو” و “مو مشکی” به درخواست مردم دوباره اجرا شدند.

راغب، مهدی یغمایی، مهدی دارابی، علی انصاریان، سیامک نعمتی، عباس جمشیدی فر و علی صبوری میهمانان ویژه این کنسرت بودند.

اعضای گروه را حسین بخشی (گیتار نایلون)، پوریا احمدی (گیتار الکتریک)، فرشاد ساجدی (گیتار بیس)، امیر پرویزی (پرکاشن)، علی خسروانی (کیبورد)، سعید روستا (درامز) و ژیوان وفاخواه (ساکسیفون) به رهبری وحید شهسواری تشکیل می‌دادند.

شایان ذکر است، این کنسرت با مدیریت برنامه بهزاد محمدی و سرمایه‌گذاری شرکت گلفام سفر با تهیه‌کنندگی سینا سپهری برگزار شد.

گفتنی است به دلیل اقبال فراوان از این کنسرت موسیقی مقرر شده تا برای سومین بار تمدید شود که تاریخ آن به زودی اعلام خواهد شد.

عکاس: مریم شکری
خبرنگار: وصی اله محمودی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=308951

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر