1

برنامه های ارتقای کیفیت محصولات ایران خودرو بر تحریم ها چیره شد

  • کد خبر : 311436
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

پارس ایران خودرو سه ستاره کیفی گرفت

برمبنای گزارش ارزشیابی ملی خودروهای ساخت داخل منتشر شده توسط شرکت بازرسی مهندسی ایران و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در دی ماه، محصول پارس ایران خودرو موفق به کسب سه ستاره کیفیت شد.

پارس ایران خودرو سه ستاره کیفی گرفت

 

افق انلاین به نقل از ایکوپرس- با تلاش بی وقفه در زنجیره تامین و ایجاد تمرکز و تعریف برنامه بهبود جهشی، محصول پارس ایران خودرو موفق به ارتقای کیفیت از دو به سه ستاره شد. این خودرو در پنج سایت تولیدی مورد ارزشیابی قرار گرفته و دو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و بازرسی مهندسی ایران به صورت هم زمان این خودرو را مورد سنجش و ارزیابی قرار داده اند. محصولات سایت کرمانشاه و تهران توسط شرکت بازرسی و تولیدات سایت‌های سمنان، فارس و خزر نیز توسط شرکت بازرسی مهندسی ایران مورد ارزشیابی قرار گرفته‌اند. نتایج تمامی ارزیابی‌ها حکایت از قرار گرفتن این خودرو در سطح کیفی سه ستاره دارد.
تلاش‌ها و نظارت‌های مستمر و بی وقفه‌ای در زنجیره ارزش خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو صورت می‌گیرد تا در شرایط تحریم های بین المللی کم‌ترین خللی به روند کیفی محصولات وارد نشده و برنامه های بهبود کیفیت نیز به صورت کامل اجرا شود. دست یابی به سه ستاره در محصول پارس، بیانگر جدیت مجموعه ایران خودرو در اجرای برنامه های بهبود و ارتقای کیفیت محصولات دارد.
ستاره سوم پارس،‌ پنجمین ستاره ارتقای کیفیت محصولات ایران خودرو در سال جاری بوده است. پیش از این محصولات دناپلاس و سورن به ترتیب به ۴ و ۳ ستاره کیفی ارتقا یافته اند. محصولات پژو ۲۰۷ صندوقدار و پارس اتوماتیک نیز به ترتیب ۴ و ۳ ستاره کیفیت را از آن خود کرده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=311436

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر