2

مهم‌ترین دلایل موفقیت ساخت واحدهای مسکونی مهر، وجود بخش خصوصی است.

  • کد خبر : 31373
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۰

اگر همکاری انبوه سازان و بخش خصوصی نبود، وزارتخانه به تنهایی نمی‌توانست این طرح را به خوبی انجام دهد.

علی نیکزاد در نخستین جلسه شورای مسکن استان زنجان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه ساخت واحدهای مسکونی مهر اظهار کرد: مقام معظم رهبری یکی از کارهای قابل انجام در دهه پیشرفت و عدالت را مسکن مهر عنوان کرده‌اند.

وی با اشاره به ساخت موفق واحدهای مسکونی مهر در کشور افزود: اگر همکاری انبوه سازان و بخش خصوصی نبود، وزارتخانه به تنهایی نمی‌توانست این طرح را به خوبی انجام دهد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به اینکه استان زنجان به بیش از تعهدات خود در زمینه ساخت واحدهای مسکونی مهر در طول سال‌های ۸۹ و ۹۰ عمل کرده است، اضافه کرد: این امر با همکاری دولت و بخش خصوصی محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم از دولت توقع دارند و این وظیفه دولت است که مسئولیت خود را به درستی انجام دهد، ادامه داد: در حال حاضر مسکن یکی از نیازهای اساسی مردم است و باید این نیاز برطرف شود.

نیکزاد در ادامه با اشاره به مشکلات برخی از پروژه‌های مورد بازدید قرار گرفته در استان زنجان اضافه کرد: مسئولان استان زنجان موظف هستند اقدامات لازم را در حل این مشکلات در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

فارس -وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از پروژه‌های راه سازی در حال ساخت در استان زنجان ادامه داد: لکه‌گیری ۶۰ کیلومتر از آزاد راه زنجان ـ قزوین تا پایان ماه مبارک رمضان سال جاری از جمله پروژه‌های در استان است که باید صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=31373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر