3

مدیر شبکه جهانی جام جم ، شهردار منطقه ۳ تهران شد

  • کد خبر : 31575
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۰

طی حکمی، علی طلوعی به عنوان مدیر شبکه جهانی جام جم منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیمی و جدید شبکه جهانی جام جم با حضور معاون سیما برگزار شد.

به گزارش فارس، علی دارابی معاون سیمای رسانه ملی، ضمن تقدیر از خدمات مجید رجبی‌معمار در ۳ سال مدیریت شبکه جام جم، طی حکمی، علی طلوعی را به عنوان مدیر شبکه جهانی جام جم منصوب کرد.

این در حالی است که مجید رجبی معمار به عنوان شهردار منطقه ۳ تهران منصوب شد.

معاون رئیس سازمان صداوسیما در امور سیما، در این مراسم راهبرد تخصص و جوان‌گرایی در انتصاب مدیران معاونت سیما و گردش مدیریتی هدفمند برای انتقال تجربیات و پرورش نیروهای متعهد و متخصص در رسانه ملی، علی طلوعی را که پیش از این مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان بود، به مدیریت شبکه‌های سه‌گانه جام جم منصوب کرد.

علی طلوعی دانش آموخته مقطع دکترای جامعه شناسی سیاسی است که از سال ۱۳۷۴ به عنوان پژوهشگر، محقق، نویسنده، روزنامه‌نگار و فعال فرهنگی در طرح‌های پژوهشی، تحقیقاتی، مطبوعاتی و رادیو و تلویزیونی فعالیت دارد و از سال ۱۳۸۱ دروس مرتبط با جامعه شناسی و رسانه را در دانشگاه تدریس می‌کند.

وی در چند دوره انتخاب پژوهشگران جشنواره‌های پژوهشی حایز رتبه برتر شده است و کتب و آثار تحقیقاتی و پژوهشی متعددی نیز در زمینه‌های ادبی، فرهنگی و رسانه به چاپ رسانده است. مدیر جدید شبکه جهانی جام جم پیش از مدیریت مرکز صداوسیمای همدان، در سمت مدیرکل ارزیابی و عملکرد، مدیرکل برنامه ریزی محتوایی و … در رسانه ملی فعالیت داشته است.

شبکه جهانی جام جم با هدف نشان دادن میراث گران‌بهای ایران، بیان توسعه اجتماعی کشور در ابعاد گوناگون، اطلاع رسانی، تبیین اندیشه‌های مختلف، به تصویر کشیدن حیات نوین و فعالیت‌های اجتماعی بانوان و جوانان، تقویت هویت ملی با توجه به میراث ادبی و اسلامی ایران و ایجاد پل فرهنگی با ایرانیان مقیم خارج از کشور، از ۲۶ آذر ۱۳۷۶ آغاز به کار کرد. این شبکه دارای سه کانال است که برای ایرانیان ساکن در قاره های اروپا، آمریکا و اقیانوسه به صورت ۲۴ ساعته برنامه پخش می‌کند.کانال یک جام جم بر روی گیرنده‌های دیجیتال قابل دریافت است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=31575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر