4

ترامپ: بیشتر از هر رئیس‌جمهوری در تاریخ آمریکا به سیاه‌پوستان خدمت کرده‌ام!

  • کد خبر : 322700
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد بیشتر از تمامی سلف‌های خود در تاریخ این کشور به سیاه‌پوستان خدمت کرده است.

به گزارش افق انلاین ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ادعایی جالب توجه را در خصوص خدمت به سیاه‌پوستان این کشور مطرح کرد.

رئیس جمهور آمریکا که کشورش این روز‌ها صحنه آشوب و درگیری بر سر قتل نژادپرستانه یک سیاه‌پوست است، در توئیتر خود نوشت: در سه سال و نیم (ریاست جمهوری)، من خیلی بیشتر از آنچه جو بایدن در ۴۳ سال انجام داد، برای جامعه سیاه‌پوستان کار کرده ام. در واقع او با لایحه جرم خود، که آن را به خاطر ندارد، مدت زمان طولانی آن‌ها (سیاه‌پوستان) را عقب نگه داشت. در واقع به استثنای آبراهام لینکلن فقید، دیگر رئیس جمهور جمهوری خواه، من بیشتر از هر رئیس جمهوری در تاریخ آمریکا به سیاه‌پوستان خدمت کرده ام. دموکرات‌ها و رسانه‌های جعلی این را می‌دانند، اما آن‌ها از نوشتن یا بیان آن امتناع می‌کنند، زیرا آن‌ها ذاتا فاسد هستند.

به نظر می‌رسد رئیس جمهور آمریکا فاجعه قتل یک شهروند بیگناه سیاه‌پوست را فراموش کرده و بدون توجه به ناآرامی‌های در جریان به دنبال فرصتی برای هدف قرار دادن رقیب دموکرات خود است.

ادعای ترامپ در حالی مطرح می‌شود که از ابتدای اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا، او خواهان برخورد جدی با معترضان شده و بر بکارگیری گارد ملی تاکید دارد. ترامپ پیش‌تر با اراذل و اوباش خواندن معترضان مدعی شد که ۸۰ درصد معترضان از خارج از ایالت مینه سوتا آمده اند. ادعایی خیلی زود با استناد به گزارش زندان‌های این ایالت از معترضان بازداشتی تکذیب شد. رئیس جمهور آمریکا همچنین مدعی شد اعتراضات این کشور کار اطرافیان جو بایدن است.

ترامپ دوشنبه شب خطاب به فرمانداران ایالتی گفت شما باید بر اوضاع مسلط شوید در غیر این صورت شبیه یک مشت احمق به نظر می‌رسید. باید معترضان را دستگیر و محاکمه کنید. تمام دنیا به سوختن ایستگاه پلیس مینیاپولیس خندید. ترامپ به شدت بر اعمال خشونت برای سرکوب اعتراضات تاکید دارد. این در حالی است که بیشتر معترضان را سیاه‌پوستان تشکیل می‌دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=322700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر