2

شهادت جدید بر علیه برلوسکونی بخاطر داشتن رابطۀ جنسی با دختران زیر ۱۸ سال+ تصاویر

  • کد خبر : 32412
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۳

سیلویو برلوسکونی متهم شده که به دو زن مبلغ ۱۲۷ هزار یورو پرداخت کرده است که گفته می شود به عنوان حق السکوت برای جلوگیری از شهادت آنها بوده است

سیلویو برلوسکونی به ارتکاب چند جرم از جمله پرداخت پول به یک دختر جوان به نام “روبی” در قبال رابطۀ جنسی هنگامی که این دختر کمتر از ۱۸ سال داشته متهم است.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از سایت یورونیوز؛ شهادت جدید در دادگاه میلان کار سیلویو برلوسکونی را سخت تر کرد.
نخست وزیر سابق ایتالیا بار دیگر به تیتر نخست روزنامه های ایتالیا تبدیل شد. وی به ارتکاب چند جرم از جمله پرداخت پول به یک دختر جوان به نام “روبی” در قبال رابطۀ جنسی هنگامی که این دختر کمتر از ۱۸ سال داشته متهم است. این امر که به رسوایی “روبی گیت” مشهور است، یکی از دلایل فشار به سیلویو برلوسکونی برای استعفای وی از نخست وزیری ایتالیا بود.
در همین رابطه، شهادت یک مانکن جوان اهل مراکش در دادگاه میلان، صفحۀ جدیدی از پروندۀ اتهامات وی را گشوده است. به گفتۀ این شاهد، نخست وزیر سابق ایتالیا در یکی از میهمانی های شبانۀ خود، مبلغ دو هزار یورو را در پاکتی به وی پرداخت کرده است. این شاهد همچنین می گوید: «در یک میهمانی بالماسکۀ در فوریۀ سال ۲۰۱۰ دو زن جوان که لباس زنان محجبۀ مسلمان را به تن داشته اند اقدام به برهنگی نمایشی یا رقص برهنه مقابل برلوسکونی و مدعوین کرده اند، نام این جلسات به بونگا بونگا معروف شده است.» به گفتۀ این مانکن، یکی از این زنان نیکول مینه‌تی بوده است که به عنوان مشاور منطقه ای در شهرداری شهر لومباردی از حزب سیلویو برلوسکونی مدتی به کار مشغول بوده و همین زن مشتریان عمده آقای نخست وزیر را فراهم می آورده. سیلویو برلوسکونی همچنین متهم شده که به این دو زن مبلغ ۱۲۷ هزار یورو پرداخت کرده است که گفته می شود به عنوان حق السکوت برای جلوگیری از شهادت آنها بوده است.  داشتن رابطۀ جنسی با دختران زیر هجده سال و پرداخت پول در قبال رابطۀ جنسی با آنها در ایتالیا غیرقانونی است و در صورت اثبات اتهامات سیلویو برلوسکونی، وی ممکن است به چند سال زندان محکوم شود.
نخست وزیر سابق ایتالیا علاوه بر این اتهامات به فرار از پرداخت مالیات نیز متهم است.
۱۱۲

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=32412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]