5

دختری که سیلویو برلوسکونی را به دادگاه کشاند+تصاویر

  • کد خبر : 91648
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۴

“سیلویو برلوسکونی” نخست وزیر سابق و ۷۶ ساله ایتالیا متهم است در سال ۲۰۱۰ با این دختر رقاص که در آن زمان ۱۷ ساله و زیر سن قانونی بوده است رابطه جنسی برقرار کرده است . رابطه با این دختر مراکشی که به “سارق دلها “شهرت دارد توانست این مرد سیاستمدار را در چنگ قانون اسیر کند.

 

 عکس:دختری که توانست سیلویو برلوسکونی را به دادگاه بکشد

برلوسکونی در دادگاهی که برای رسیدگی به این پرونده تشکیل شد در دفاع از خود گفته است : من آن زمان تصور میکردم این دختر ریشه ای مصری دارد او خود را “کریمه المهروج”معرفی کرده بود و من تصور میکردم او ۲۴ ساله است . گفته میشود او در ازای برقراری رابطه جنسی با این دختر پول زیادی پرداخت کرده است.

 عکس:دختری که توانست سیلویو برلوسکونی را به دادگاه بکشد

این دختر مراکشی در پارتی مشهوری که برلوسکونی در ویلایش در سیسیل برگزار کرد شرکت داشته است . در این مهمانی معروف زنان بدکاره زیادی وجود داشتند که در ازای دریافت پول نقد با میهمانان رابطه برقرار میکردند. اما برلوسکونی در دادگاه اعلام کرده است این تنها یک ضیافت شام بوده و او از اقداماتی که در این مکان صورت گرفته بی خبر بوده است. او در سال ۲۰۱۰ هنگامیکه این دختر به جرم سرقت در بازداشتگاه پلیس بوده از پلیس خواسته است او را آزاد کنند و او را نوه “حسنی مبارک” رئیس جمهور پیشین مصر معرفی کرده بود .در این رابطه برلوسکونی میگوید : او به من گفته بود از اقوام نزدیک حسنی مبارک است و من دوست نداشتم که مشکلات سیاسی بخاطر بازداشت او بوجود بیاید.

عکس:دختری که توانست سیلویو برلوسکونی را به دادگاه بکشد

این دختر همیشه ادعای داشتن رابطه جنسی با این مرد ۷۶ ساله را رد کرده است این درحالی است که دادستان میگوید او بیش از ۱۳ بار با برلوسکونی رابطه جنسی داشته است.

در میان افرادی که در این میهمانی مشهور به میزبانی برلوسکونی حضور داشتند نام ستارگانی چون “کریستیانو رونالدو” ، “جرج کلونی” و مدل معروف ایتالیایی “الیزابت کانالیس ” به چشم میخورد.

اگر این اتهامات برلوسکونی در دادگاه ثابت شود او به ۱۵ سال زندان محکوم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=91648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر