2

کونته: سطح توقعاتم مدام در حال بالا رفتن است/ هرگز قانع نمی‌شوم

  • کد خبر : 324165
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴

سرمربی تیم فوتبال اینتر فاش کرد که در وقفه سه ماه مسابقات به دلیل شیوع کرونا، وقت خود را صرف پیدا و برطرف کردن نقاط ضعف تیمش کرده است.

کونته: سطح توقعاتم مدام در حال بالا رفتن است/ هرگز قانع نمی‌شوم

به گزارش افق آنلاین ، آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال اینتر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری رسمی ایتالیا درباره از سر گرفته شدن بازی‌های تیمش سری A با مصاف بامداد دوشنبه هفته آینده مقابل سامپدوریا و برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگران صحبت کرد.

کونته که تیمش در اولین بازی خود پس از آغاز مسابقات فوتبال در ایتالیا را با تساوی مقابل ناپولی و حذف از جام حذفی ایتالیا پشت سر گذاشت، اظهار داشت: این بحرانی که به خاطر کرونا به وجود آمد به همه مشکلاتش برای یک وجه مثبت هم داشت و آن فراهم آوردن فرصت کافی برای پیدا کردن راه‌هایی جهت ارتقای سطح عملکرد تیم‌مان بود. من مربی هستم که همیشه سطح توقعاتش از بازیکنانش بالا می‌رود و هرگز به چیزی قانع نمی‌شود.

کونته افزود: در این مدتی که بازی نداشتیم من توانستم عملکردمان را در ۷ ماه اول فصل بازبینی کنم. توانستم عمق تیمم را ببینم و نقاط قوت و ضعف آن را بهتر شناسایی کنم.

سرمربی نراتزوری با اشاره به بازی تیمش مقابل سامپدوریا هم تأکید کرد: امیدوارم که هرچه زودتر هواداران به ورزشگاه‌ها برگردند. فوتبال بدون تماشاگران شل و وارفته است. وضعیت فعلی فوتبال وضعیتی اورژانسی است و به همین دلیل امیدوارم که دوباره شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها باشیم.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=324165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر