4

همدانی: انتخاب‌های غلط وزیر ورزش، باعث کوچک شدن استقلال شده است/ هوادار حق دارد فکرهای مختلفی کند

  • کد خبر : 326029
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: انتخاب‌های غلط وزیر ورزش و جوانان باعث آسیب زدن به مجموعه باشگاه و تیم فوتبال استقلال شده است.

همدانی: انتخاب‌های غلط وزیر ورزش، باعث کوچک شدن استقلال شده است/ هوادار حق دارد فکرهای مختلفی کند

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: قبلا گفته بودم شروع لیگ برتر با شرایط شیوع ویروس کرونا آسیب پذیر خواهد بود و دیدیم که عدم آمادگی باعث آسیب دیدگی برای بازیکنان تیم‌ها شد. امروز شدت شیوع ویروس کرونا بیشتر هم شده است.

وی افزود: استقلال به لحاظ فنی با وجود مشکلات، ناآرامی‌ها و حواشی مقابل تراکتور خیلی خوب بازی کرد و حتی می‌توانست برنده باشد. انتظار نداشتم استقلال با وجود حاشیه‌هایی که داشت، برابر تراکتور بهتر بازی کند. امیدوارم در ادامه راه، حاشیه‌ها کمتر شود تا استقلال سهمیه آسیا را کسب کند و قهرمان جام حذفی شود و به جایگاه واقعی‌اش بازگردد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد فرهاد مجیدی و آینده سرمربیگری او تصریح کرد: فرهاد سرمایه باشگاه است. اگر او را با برنامه آورده‌اند باید حمایت کنند و همه اجازه دهیم به کارش ادامه دهد. اگر قرار است صرفا فضا را به نفع خودمان تغییر دهیم، سرمایه‌سوزی کرده‌ایم. فرهاد باید کارش را در استقلال انجام دهد و در حد توان و بضاعتش تلاش کند. البته باید ببینیم فرایند کسب سهمیه و جام حذفی برای او چطور می‌رود و چقدر در آینده او تاثیر خواهد داشت. از طرفی، باید دید استراتژی مدیران چیست و آیا واقعا دوست دارند سرمایه‌گذاری کنند و به مجیدی جوان فرصت دهند یا خیر.

همدانی ادامه داد: هواداران استقلال در سال‌های اخیر خیلی اذیت شده‌اند و باید تدبیری بیندیشند که فصل بعد این تیم قهرمان شود. مدیران باشگاه باید جدی‌تر از گذشته برنامه داشته باشند و تصمیم بگیرند. در سال‌های اخیر، مدیران با شعار خدمت به مردم آمدند، اما به خودشان خدمت کردند و این مسئله چیزی به استقلال اضافه نکرد. امیدوارم مدیران جدید که با شعار نجات استقلال آمده‌اند، تصمیمات جدی‌تری بگیرند، چرا که هواداران خیلی اذیت شده‌اند. استقلال به دلیل عدم تصمیم گیری مناسب مدیران، از ریل اصلی خارج شده است و امیدوارم احمد سعادتمند بتواند تیم را به ریل اصلی بازگرداند.

وی در خصوص انتصاب‌ها در باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: ایراد به انتصاب‌ها را از شخص وزیر ورزش و جوانان می‌بینم. وقتی انتصاب‌ها بیش از اندازه باشند، مشکل به راس هرم یعنی وزیر بازمی‌گردد چون او رئیس مجمع باشگاه است. انتخاب‌های وزیر در استقلال غلط بوده و عدم ثبات را بوجود آورده است. کسانی به استقلال آمده‌اند که در شأن نام استقلال نبوده‌اند و هوادار به خاطر عدم مدیریت نگران شده است. مدیر استقلال باید بزرگ فکر کند. کار بزرگ نیاز به افکار بزرگ دارد. در استقلال آدم‌های بزرگ نداشتیم و همه دنبال منافع خودشان بودند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال یادآور شد: هوادار استقلال چه گناهی کرده که باید هر سال شاهد مشکلات مدیریتی باشد؟  آدم‌های کوچک، استقلال را کوچک کردند. اینها نشات گرفته از انتخاب‌های غلط وزیر ورزش است.

همدانی با اشاره به فضایی که در رابطه با حمایت وزیر ورزش از پرسپولیس در جامعه مطرح شده است، گفت: اگر انتخاب‌های وزیر درست بود، کسی نمی‌گفت وزیر ورزش از تیم خاصی حمایت می‌کند. ایرادی نمی‌بینم که هر فرد حقیقی و حقوقی طرفدار تیمی باشد و نباید خرده گرفت، اما با رفتارشان باعث جریحه‌دار شدن احساسات هواداران شدند. این اشتباهات باعث شده که بگویند که حمایت‌ها به سمت تیم خاص و تصمیمات غلط علیه استقلال بوده است. چرا باید انتخاب و انتصاب‌ها در استقلال بدون مطالعه باشد؟ مگر استقلال باشگاه کوچکی است؟ مردم حق دارند فکرهای مختلفی کنند و درباره وزیر نظر بدهند. انتخاب‌های شما باعث کوچک شدن استقلال شد. آمدن و رفتن‌ها باعث آسیب به مجموعه استقلال شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=326029

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر