2

 استقلال حاشیه را کنار زد و تاریخی‌ترین رکوردها را ثبت کرد/ مدیران گذشته فقط دنبال دیده شدن بودند

  • کد خبر : 368312
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت، آبی‌پوشان در این فصل به دور از حاشیه کار کردند و همین عامل باعث شد که تاریخی‌ترین رکوردها را ثبت کنند.

  • همدانی: استقلال حاشیه را کنار زد و تاریخی‌ترین رکوردها را ثبت کرد/ مدیران گذشته فقط دنبال دیده شدن بودند

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قهرمانی استقلال اظهار داشت: ابتدا جا دارد قهرمانی استقلال را به کادر مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و همچنین هواداران عزیز تبریک بگویم و امیدوارم که این قهرمانی تداوم داشته باشد. با توجه به اینکه استقلال سال سختی را پشت سر گذاشت، اگر اتحاد و همدلی در این تیم نبود، این موفقیت حاصل نمی‌شد و ممکن بود مثل سال‌های گذشته تیم وارد چالش‌های بدتری شود، اما خدا را شکر مدیریت باشگاه توانست با تمرکز بالا کار کند، نتیجه آن شد قهرمانی.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرح وظایف کادر فنی، بازیکنان و سایر عوامل تیم مشخص بود. در واقع امسال آبی‌پوشان حاشیه‌ها را کنار زدند و همین عامل باعث شد که استقلال با ثبت تاریخی‌ترین رکوردها فصل را تمام کند و به قهرمانی برسد. شاید تا سال‌ها این رکوردها تکرار نشود. من هم به‌عنوان یک عضو کوچک از باشگاه استقلال، بسیار خوشحالم. می‌دانم هواداران با سوءمدیریت‌هایی که در سال‌های گذشته وجود داشت چقدر سختی کشیدند، ولی امسال استقلال با مدیریت آجورلو به موفقیت رسید.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: در گذشته همه مدیران ما در حاشیه و دنبال دیده شدن بودند، ولی مدیرعامل باشگاه در این فصل به دنبال خدمت بود و من اگر اشتباه نکنم در طول فصل دو یا سه مصاحبه بیشتر از آجورلو ندیدیم. به هر حال باید فرق خائن و خادم را لحاظ کنیم و شایسته مدیریت باشگاه است که بگوییم آنها خدمت بزرگی به استقلال کردند.

همدانی خاطر نشان کرد: استقلال در فصل آینده، کار سختی پیش رو دارد، چون دفاع از عنوان قهرمانی از رسیدن به آن سخت‌تر و از سوی دیگر هواداران با توجه به نتایج امسال توقعات بیشتری از تیم دارند. مطمئناً همه هم و غم باشگاه باید این باشد که شاکله تیم حفظ و بعد از آن تقویت شود و بازیکنانی که می‌توانند در آسیا کمک کنند جذب شوند. البته کادر فنی هم باید حفظ شود تا به امید خدا شاهد قهرمانی آسیا و کسب ستاره سوم باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=368312

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر