3

بختیاری‌زاده: اشتباهات ما از داوری بزرگتر بود/ اکنون وقت استفاده از جوانان است

  • کد خبر : 326810
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۲۳

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: اشتباهات داوری در این بازی هم وجود داشت، اما اشتباهات خودمان بزرگتر بود.

///بختیاری‌زاده: اشتباهات ما از داور بزرگتر بود/ اکنون وقت استفاده از جوانان استبه گزارش افق انلاین ، سهراب بختیاری زاده، سرمربی تیم فوتبال شهرخودروی خراسان پس از تساوی تیمش مقابل  تراکتور اظهار داشت: تلاش بازیکنان ما  ستودنی بود و آن‌ها بی‌نظیر بودند. در کار تیمی و دفاع نظم داشتیم و امروز بهتر از تراکتور بودیم، اما در گل زدن بی دقت بودیم. می‌دانستیم بازی سختی داریم و تراکتوری‌ها را نفر به نفر آنالیز و براساس آن تمرین کرده بودیم. می‌خواستیم تراکتور را ببریم، اما متاسفانه توپ‌ها به گل نرفت. از مجموعه تیم راضی هستم، اما اعتقاد دارم یک تیم با کیفیت و بزرگ نباید فرصت‌های مهم را از دست بدهد، اما ما امروز پیروزی را از دست دادیم.

بختیاری زاده ادامه داد:  اگر می‌خواهیم یکی از تیم‌های صعود کننده باشیم، باید این ۳ امتیاز‌ها را به دست بیاوریم. در کل از تیم راضی هستم، اما ضعف داریم که باید در طول هفته بیشتر کار کنیم.  فوتبال بخشی از زندگی است. یاد گرفتم که همیشه با امید بازی کنم و سعی می‌کنم این تفکر را به بچه‌ها هم منتقل کنم. هر چند می‌دانم که لیگ امسال فرسایشی شده است و بچه‌ها احساس خستگی می‌کنند. در بخش‌های مختلف تمرینات در تلاشیم تا از نظر روانی بچه‌ها را برای بازی بعد آماده کنیم.

او گفت: این بازی تمام شد و یکی، ۲ روز بازی تراکتور را آنالیز می‌کنیم. سپس به سراغ بازی مقابل صنعت‌نفت می‌رویم. با تمام وجود تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم. شهرخودرو تیم بسیار باکیفیتی است، اما مشکلاتی نیز دارد و این مشکلات نباید بهانه‌ای برای پیروز نشدن ما باشد. آنچه بازیکنان ما باید انجام دهند، تلاش کردن بی وقفه است.

بختیاری زاده درخصوص سیستم تیمش تصریح کرد: می‌دانم شهرخودرو ۲ فصل است که ۴-۴-۲ بازی می‌کند. ما نیز شرایط فیزیکی و کیفیت فنی بازی تراکتور را هم در نظر گرفتیم تا مرکز زمین را به تراکتور ندهیم. ایجاد موقعیت فقط به سمت دروازه حریف رفتن نیست. پرس حریف در یک سوم میانی هم می‌تواند باعث شروع حمله باشد. می‌دانستیم حاج صفی را صاحب موقعیت می‌کنند به همین دلیل آنجا پرجمعیت بودیم، اما در گل زدن و ضربه آخر خوب نبودیم.  شاید یک موقعیت ۶۰-۷۰ درصدی به تراکتور دادیم، اما در مجموع موقعیت آنچنانی ندادیم.

او درباره استفاده از ۲ بازیکن جوان در ترکیب امروز تیمش گفت: همیشه وقتی به جوانان فرصت می‌دهید، آن‌ها شما را غافلگیر می‌کنند و هیچ وقت از بازی دادن به آن‌ها ضرر نمی‌کنید. بازیکنان با تجربه خوبی داریم که تقریبا بار تیم را به دوش می‌کشند. اکنون وقت استفاده از بازیکنان جوان  است. البته الان بین بازیکنان جوان و با تجربه فاصله وجود دارد، اما بدون شک ساختار تیم را حفظ می‌کنم و هر وقت فرصت باشد از بازیکن جوان و تاثیرگذار استفاده خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره داور و عملکرد او گفت: همه انسان‌ها اشتباه می‌کنند. کارشناس داوری نیستم و کنار زمین هم با احترام تیم را حمایت می‌کنم. اشتباه در این بازی هم بود، اما اشتباهات خودمان از اشتباهات داوری بزرگتر بود.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=326810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر