2

عراقچی بر بالای پیکر مادرش | سپاسگزاری از پیام تسلیت‌ها + تصویر

  • کد خبر : 327680
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۱۸

سید عباس عراقچی در پستی اینستاگرامی مراتب سپاسگزاری را از همه کسانی که خود را در غم از دست دادن مادرش شریک کردند، سپاسگزاری کرد.

سید عباس عراقچی در پستی اینستاگرامی مراتب سپاسگزاری را از همه کسانی که خود را در غم از دست دادن مادرش شریک کردند، سپاسگزاری کرد.

عراقچی

به گزارش افق آنلاین، سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه با انتشار تصویری از خود بر سر پیکر مادرش در اینستاگرام نوشت: «به ‌نام پروردگاری که “مادر” را آفرید… از همه سروران محترم، همکاران گرامی و آشنایان و بستگان عزیز که با پیام‌های پرمهر خود مرهمی بر دل‌های داغدار خانواده عراقچی و دیگر خانواده‌های وابسته (حاج کاظمیان، لواسانی، کاشانی و…) گذاردند، صمیمانه متشکریم. مادر فرشته نگهبان ما بود که با دعاهای خیر خود همچون کوه پشت سر ما ایستاده بود. از دست دادن نعمت وجودش را هرگز نمی‌توان با هیچ چیزی جبران کرد.

امشب مادرمان دیگر در کنار ما نیست. او را در خاک امانت به دست اباعبدالله الحسین علیه السلام و مادرمان فاطمه زهرا سلام الله علیها سپردیم. اگر فرصتی و حوصله ای بود ایشان را به نماز لیله الدفن (بتول بنت محمد حسین) میهمان کنید و اگر نه، به فاتحه‌ای یا حتی صلواتی. ممنون و مدیون محبت‌های همه عزیزان هستیم.
خانواده عراقچی»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=327680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر