4

القاعده مهمترین تهدید آمریکا است

  • کد خبر : 331
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷

شبکه تلویزیونی راشا تودی گزارش داد: بسیاری از کارشناسان مسائل اقتصادی معتقدند بیکاری بزرگترین تهدید حال حاضر آمریکا محسوب می شود. ماریا پورتنایل خبرنگار این شبکه تلویزیونی از نیویورک در امریکا گزارش داد: در حال حاضر چهارده میلیون آمریکایی بیکار هستند و این تعداد روز به روز در حال افزایش است به طوریکه بسیاری از […]

شبکه تلویزیونی راشا تودی گزارش داد: بسیاری از کارشناسان مسائل اقتصادی معتقدند بیکاری بزرگترین تهدید حال حاضر آمریکا محسوب می شود.

ماریا پورتنایل خبرنگار این شبکه تلویزیونی از نیویورک در امریکا گزارش داد: در حال حاضر چهارده میلیون آمریکایی بیکار هستند و این تعداد روز به روز در حال افزایش است به طوریکه بسیاری از کارشناسان مسائل اقتصادی معتقدند بیکاری بزرگترین تهدید حال حاضر آمریکا محسوب می شود.

میزان بیکاری در آمریکا به حدی است که وقتی شرکت مک دونالد می خواست نیروهای جدید استخدام کند در حدود یک میلیون نفر برگه های درخواست کار این شرکت را در مدتی اندک پر کردند و در پایان از هر شش نفر یک نفر به استخدام این شرکت درآمد.

در ادامه این گزارش اظهارات لس لیپولد کارشناس مسائل اقتصادی پخش شد که او گفت:ما در حال حاضر ثروتمند ترین کشور روی کره زمین هستیم و اینکه نمی توانیم برای ملت خود کارآفرینی کنیم یک مصیبت محسوب می شود.

اوضاع بیکاری در آمریکا در حالیست که رهبران آمریکا به دنبال کشته شدن اسامه بن لادن بارها اعلام کردند که القاعده مهمترین تهدید آمریکا است و این تهدید همچنان وجود خواهد داشت.

در حالیکه چهل و چهار میلیون آمریکایی در فقر زندگی می کنند در برابر چهارصد ثروتمند این کشور روز به روز در حال افزایش میزان ثروت خود هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=331

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر