1

مانچینی: فردا این چهار بازیکن در ترکیب اصلی هستند

  • کد خبر : 331117
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا می‌گوید که دیدار فردا شب مقابل هلند بسیار جذاب خواهد بود.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا می‌گوید که دیدار فردا شب مقابل هلند بسیار جذاب خواهد بود.

به گزارش افق انلاین ، بعد از حضور روبرتو مانچینی روی نیمکت تیم ملی ایتالیا، این تیم با پیشرفت قابل ملاحظه ای روبرو شد و چندی پیش توانست به مقتدرانه ترین شکل ممکن جواز حضور در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ را کسب کند؛ موضوعی که باعث شد هواداران آتزوری تاحدودی ناکامی در نرسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به فراموشی بسپارند.

بعد از وقفه چندین ماهه در رقابت های ملی، طی روزهای گذشته مسابقات لیگ ملت های اروپا برگزار شد که ایتالیا در اولین بازی مقابل بوسنی متوقف شد. شاگردان مانچینی در ادامه فردا شب در یک دیدار حساس به مصاف هلند خواهند رفت. سرمربی ایتالیا درباره این بازی گفت: ” می‌توانم تایید کنم که فردا چهار نفر از جمله جان لوئیجی دوناروما، جورجو کیه لینی، جورجینیو و چیرو ایموبیله در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.

 

 

امیدوارم که تیمم خوب بازی کند و عملکرد مثبتی را از خود ارائه دهد. همانطور که در دیدار برابر بوسنی این اتفاق رخ داد؛ حتی اگر برخی چیزها طبق برنامه‌ریزی در آن بازی پیش نرفته باشد. ما باید برای پیروزی رسیدن تلاش کنیم.”

 

سرمربی تیم ملی هلند یعنی دوایت لودویگز پیش از این بازی گفت که فلسفه بازی آنها با ایتالیا شباهت زیادی دارد. مانچینی در این باره گفت: ” بسیار خوشحال هستم که کیفیت ما توسط کشوری که توتال فوتبال را اختراع کرده مورد تایید قرار گرفته است. بازیکنانم شایسته تمجید فراوانی هستند چرا که این سبک شان را به خوبی القا کرده اند.

 

 

 

 

یوهان کرویف نماد فوتبال هلند است. همچنین ما بسیار خوش شانس بودیم که بسیاری از بازیکنان هلندی را در سری آ در اختیار داشتیم. قطعاً دیدار برابر هلند نسبت به تقابل با بوسنی جذاب تر خواهد بود چرا که هلندی ها باز تر بازی می کنند.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=331117

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر