6

اعتراض نماینده مردم ساوجبلاغ به عملکرد سازمان صمت البرز/برخی اقدامات سبب کاهش اشتغال در استان می‌شود

  • کد خبر : 337987
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس با بیان اینکه مواد اولیه مورد نیاز صنعتگران که در داخل قابل تهیه است باید به صنعتگر داده شود،گفت: برخی اقدامات سبب کاهش اشتغال در استان البرز می‌شود.

علی حدادی منتخب حوزه ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد شد - ایسنا

به گزارش افق انلاین ، علی حدادی در جلسه اشتغال استان البرز با بیان اینکه باید خروجی جلسات اشتغال شناسایی موانع ایجاد شده برای تولید باشد، اظهار داشت: استان البرز دارای ظرفیت بسیاری در حوزه تولید است که باید در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی از آنها بهره گیری کرد.

وی با بیان اینکه در برخی مواقع موانع سبب عدم اجرای صحیح فعالیت‌ها در جهت تولید و اشتغال می‌شود، افزود: باید قوانینی که امروز مانع توسعه اقتصاد و اشتغال می‌شود شناسایی و به مجلس اعلام شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصلاح قوانین بخشی از وظایف نمایندگان است، بیان کرد: با اصلاح این موانع است که می‌توان در امر اشتغال و اقتصاد تسهیل‌گری کرد.

حدادی با عنوان اینکه برخی از اراضی که بالغ بر ۳۰ سال در آن کشاورزی نشده است جزء اراضی کشاورزی ثبت شد ، تصریح کرد: در حال حاضر اراضی سنگی و اراضی مناسب برای کشاورزی هر دو بعنوان زمین‌های کشاورزی ثبت شده که سبب عدم توسعه بخش های تولید و صنعت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان و صنعتگران باید تلاش مضاعفی داشته باشند، خاطر نشان کرد: تولید مواد اولیه مورد نیاز در کشور تولید و صادرات می‌شود در صورتی که در کشور نیاز تولید کننده است در این راستا نیز تولید کنندگان باید ارتباط بیشتر و بهتری را داشته باشند.

تسنیم/نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارائه آمارهای مختلف، گفت: باید آمارهای واقعی خصوصا در زمینه اشتغال از سوی دستگاه های مختلف داده شود.

سخنگوی کمیسیون شورای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی غفلت‌ها سبب کاهش اشتغال در استان البرز می‌شود، ادامه داد: سازمان صنعت استان البرز تلاش خود را بیشتر کند و باید در مورد اشتغال به آمارهای واقعی نگاه کرد و برخی از مواقع آمارها باید مطابق با واقعیت باشد.

حدادی با بیان اینکه مواد اولیه صنعت صادرات می‌شود و برخی صنعتگران به این مواد نیاز دارند و باید آن را وارد کنند، عنوان کرد: صنعت گردشگری یکی از مواردی است که در استان البرز ظرفیت بالایی دارد و می‌تواند گردش مالی خوبی در این حوزه شاهد باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=337987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر