6

مراسم تقدیر و تشکر از پرستاران نمونه در بیمارستان طبی کودکان تهران برگزار شد:

  • کد خبر : 338732
  • ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴

      به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، مراسمی روز شنبه ششم دی ماه ۹۹ با حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان، دکتر کاظم رهنما مدیر بیمارستان و نازیلا خلیل زاده مدیر پرستاری به منظور قدردانی از پرستاران نمونه مرکز طبی کودکان با حفظ دستورالعمل های بهداشتی در […]

     

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، مراسمی روز شنبه ششم دی ماه ۹۹ با حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان، دکتر کاظم رهنما مدیر بیمارستان و نازیلا خلیل زاده مدیر پرستاری به منظور قدردانی از پرستاران نمونه مرکز طبی کودکان با حفظ دستورالعمل های بهداشتی در سالن شماره یک برگزار شد.
در این مراسم دکتر بدو ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام پرستار، گفت: گرامیداشت مقام پرستار منوط به یک روز و یک هفته نیست و باید هر روز مقام پرستاران را به عنوان مدافعان بی ادعای سلامت به ویژه در شرایط همه گیری بیماری کووید ۱۹ گرامی داشت.
دکتر بدو اظهار کرد: در سال های گذشته مراسمی شایسته پرستاران برگزار می شد و فرصتی بود تا از نزدیک با یکدیگر دیدار کنیم اما امسال، به دلیل اپیدمی کووید ۱۹ و محدودیت های موجود، امکان برگزاری جشن با حضور همه پرستاران میسر نشد؛ لذا در حضور سرپرستاران بخش ها و پرستاران نمونه بیمارستان به نمایندگی از همه پرستاران بیمارستان که با دل و جان، صادقانه به کودکان بیمار خدمت می کنند، کمال تشکر را دارم.
وی افزود: پرستاران مرکز طبی کودکان همواره در همه عرصه ها همچون مسابقات ورزشی و هنری درخشیدند، امسال نیز با حضور ۲۵ پرستار نمونه داخلی و یک نفر پرستار نمونه کشوری مایه افتخار بیمارستان به عنوان قطب علمی طب کودکان کشور شدید.
رئیس مرکز طبی کودکان در ادامه ضمن قدردانی صمیمانه از زحمات پرستاران، این مراسم که متعلق به پرستاران است را فرصتی دانست تا پرستاران بتوانند بیانات خود را در حضور همکاران و مسئولان بیان کنند.
سپس خلیل زاده با قرائت شعری، روز پرستار را بر عاشقان مرکز طبی کودکان تبریک گفت و افزود: با گذشت ده ماه از همه گیری بیماری کووید ۱۹، شاهد ابتلای تعداد زیادی از شما پرستاران به این
بیماری بودیم؛ اما همواره با صبوری و ایثار به ارائه مراقبت از کودکان بیمار پرداختید تا اشک ماتم بر رخسار هموطنان نبینیم و این تحسین برانگیز است و قطعا پاداش الهی شامل حال شما پرستاران خواهد شد.
اعظم رحمانی پرستار نمونه مرکز طبی کودکان مقام پرستاران را به عنوان مدافعان سلامت با مقام مدافعان حرم برابر دانست و گفت هیچکدام از این دو گروه به خاطر پول خدمت نمی کنند، بلکه در فضای کاری خود جهاد می کنند و مرگ برای آنها در این راه به منزله شهادت است. وی با ذکر جمله «ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم» یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.
پرستاران به بیان خاطراتی از دوران خدمت خود پرداختند و سپس با اهدای لوح تقدیر، از پرستاران نمونه مرکز طبی کودکان قدردانی شد.
این مراسم با گرفتن عکس یادگاری به پایان رسید.
عکاس : زهرا شکری
خبرنگار : حسین نعمتی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=338732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر