7

مجلس هفته آینده در رابطه با دو استانداری تصمیم می‌گیرد

  • کد خبر : 340472
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از موکول شدن تصمیم‌گیری درباره طرح تحقیق و تفحص از استانداری خوزستان و اصفهان به هفته آینده خبر داد.

مجلس هفته آینده در رابطه با دو استانداری تصمیم می‌گیرد

علی حدادی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه عصر امورز این کمیسیون، گفت: بررسی طرح تحقیق و تفحص از استانداری خوزستان و سوال درباره عملکرد استانداری اصفهان در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت.

وی با بیان اینکه در این جلسه محمود مولوی نماینده آبادان در مجلس به نمایندگی از ۱۸ نماینده استان خوزستان، محورهای تحقیق و تفحص از این استانداری را بیان کرد، افزود: محور مباحث مطرح شده مربوط به مسائل اقتصادی و عملکرد مدیریتی استانداری بود؛ مسئولانی از استانداری خوزستان نیز در جلسه حضور داشتند و مقرر شد پاسخ ابهامات نمایندگان را ظرف یک هفته ارائه کند، جلساتی بین نمایندگان و استاندار برگزار و نتیجه جلسه به کمیسیون ارائه شود تا در رابطه با رد یا موافقت تفحص از استانداری خوزستان تصمیم‌گیری شود.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه بررسی سوالات جمعی از نمایندگان درباره عملکرد استانداری اصفهان نیز در دستورکار جلسه امروز اعضای کمیسیون قرار داشت، ادامه داد: در این جلسه حجت‌الاسلام موسوی لارگانی و محمودی سوالات و ابهامات را که عمدتا به مسائل اقتصادی، مدیریت کرونا و همچنین حق‌آبه کشاورزان بود را مطرح کردند.

حدادی تصریح کرد: در این مورد نیز قرار شد نمایندگان سوال‌کننده و استاندار طی یک هفته نشست‌های مشترکی داشته باشند، محورهای سوالات را بررسی و راه‌حل‌ها را ارزیابی و نتیجه را برای تصمیم‌گیری نهایی به کمیسیون شوراها اعلام کنند تا اعضا در این‌باره نیز تصمیم‌گیری کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=340472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر