5

پشت پرده ابقای جنجالی رسول پناه در هیات مدیره پرسپولیس ؛ پای طلب میلیاردی در میان است

  • کد خبر : 340547
  • ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲

طلب ۴ میلیاردی مهدی رسول پناه از پرسپولیس ، علت ادامه حضور وی در هیئت مدیره

در مورد مهدی رسول پناه در ویکی تابناک بیشتر بخوانید

مهدی رسول پناه با انتقادات فراوانی مبنی بر باقی ماندن در پرسپولیس از سوی سرمربی تیم مواجه شده است اما ظاهرا بدهی سنگین باشگاه به وی مانع برکناری وی شده است.

به گزارش پارس فوتبال، یک رسانه داخلی علت برکنار نشدن مهدی رسول پناه را بدهی ۴ میلیاردی باشگاه پرسپولیس به او عنوان کرد. اختلافات مهدی رسول پناه سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی سرمربی این تیم به اوج خود رسیده و در این شرایطی است که رسو‌ل ‌پناه همچنان در هیات مدیره حضور دارد.

راند دوم جدال مهدی رسول ‌پناه و یحیی گل ‌محمدی، پس از دربی ۹۴، از سوی سرمربی پرسپولیس استارت خورد تا اختلافات در این باشگاه وارد فاز جدیدی شود.

گل‌ محمدی که دو روز به وزیر ورزش برای تعیین تکلیف هیات مدیره باشگاه پرسپولیس زمان داده بود، روز گذشته در تمرین سرخپوشان شرکت نکرد تا جدیت خود در تصمیمش را نشان دهد و امروز هم تمرین را تعطیل کرد. سرمربی پرسپولیس که خواستار برکناری رسول ‌پناه از ریاست هیات مدیره این باشگاه شده، از جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس نیز درخواست کرده تا این موضوع را با وزیر ورزش در میان بگذارد.

رسول ‌پناه که پس از حاشیه‌ های چند ماه گذشته از سرپرستی باشگاه پرسپولیس کنار رفت، همچنان به ‌عنوان رییس هیات مدیره به کار خود ادامه می ‌دهد و اصرار او به حضور در این سمت کمی عجیب به نظر می ‌رسد، اما علت این موضوع چیست؟

طبق پیگیری ‌های انجام شده یکی از دلایل اصلی ادامه حضور رسول‌ پناه در هیات مدیره، بدهی باشگاه پرسپولیس به او است. رسول‌ پناه که در زمان سرپرستی در باشگاه پرسپولیس مطالبات برانکو و دستیارانش را پرداخت و پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را باز کرد، برای پرداخت آخرین قسط مطالبات برانکو، مبلغی را به‌ عنوان قرض ‌الحسنه به باشگاه پرسپولیس قرض داد و حالا برای جدایی از این باشگاه، باید مطالبات او به طور کامل پرداخت شود.

علاوه بر رسول ‌پناه، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مبلغ ۴ میلیارد تومان از رضا یلوه معاون اقتصادی سابق این باشگاه به صورت قرض ‌الحسنه دریافت کرده بود که مدیران جدید پرسپولیس در زمان قطع همکاری با یلوه، این مبلغ را به او پرداخت کردند اما هنوز بدهی باشگاه به رسول‌ پناه پابرجاست.

در صورت جدایی رسول ‌پناه از هیئت مدیره پرسپولیس، باید چند میلیارد تومان به او پرداخت شود که در شرایط مالی کنونی پرسپولیس و بدهی ‌های فراوان این باشگاه سخت و شاید غیرممکن به نظر می ‌رسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=340547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر