به گزارش افق آنلاین ، عشرت عدالت اظهار داشت: این معاونت از آغاز سال جاری تاکنون محورهای ذیل را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه صادرات دنبال کرده است:
۱- توسعه بانکداری باز با تاکید بر مدل های کسب وکار مبتنی بر API
۲-آغاز استقرار سامانه جامع بهداشت و درمان
۳-آغاز استقرار سامانه پیشخوان اینترنتی مشتریان به منظور جایگزینی اینترنت بانک و موبایل بانک و فراهم نمودن زیرساخت ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان در بخش های تسهیلاتی و ارزی
۴- اجرای فاز اول سامانه جامع پرونده های حقوقی
۵-توسعه سیستم جامع منابع انسانی
۶-توسعه سامانه جامع وصول مطالبات
۷- توسعه سامانه los (فازهای ۲و ۳)
۸ – توسعه سامانه CIF
۹-توسعه سامانه رتبه بندی اعتباری
۱۰-راه اندازی فاز آتی بورس کالا
۱۱-راه اندازی سامانه جلسات
۱۲-پشتیبانی و توسعه سیستم های موجود
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه صادرات ایران در ادامه بر اجرای پروژه های ابلاغی بانک مرکزی در بانک توسعه صادرات تاکید کرد و گفت: یکی از این سامانه ها “سامانه سیاح” است که با دریافت اتوماتیک کد رهگیری، افتتاح حساب برای مشتریان بانک توسعه صادرات انجام می شود.
وی افزود: سامانه سماچک نیز که مربوط به تکمیل اطلاعات چک های برگشتی توسط بانک هاست در این بانک در حال پیاده سازی می باشد.
عدالت گفت: بانک توسعه صادرات در خصوص بخش هوش تجاری نیز دستاوردهایی را به شرح زیر داشته است:
۱- تکمیل و توسعه انبار داده و سامانه هوش تجاری بصورت مستمر
۲- توسعه سامانه نظارت غیر حضوری
۳- توسعه سامانه مدیریت ریسک نقدینگی
۴- توسعه سامانه مبارزه با پولشویی
۵- تغییرات در سیستم ها متاثر از سال ۱۴۰۰
ارتقای کیفیت فناوری اطلاعات و ارتباطات اگزیم بانک در سال ۹۹
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه صادرات ایران در آستانه چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی عملکرد ده ماهه این معاونت را تشریح کرد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=342431