5

لیست خرید استقلال لو رفت؟

  • کد خبر : 342547
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳

​بنا بر ادعای یک رسانه ، در لیست مد نظر محمود فکری، سرمربی تیم استقلال برای نقل‌ و انتقالات نیم فصل، نام پنج بازیکن مطرح لیگ برتری دیده می‌ شود.

​بنا بر ادعای یک رسانه ، در لیست مد نظر محمود فکری، سرمربی تیم استقلال برای نقل‌ و انتقالات نیم فصل، نام پنج بازیکن مطرح لیگ برتری دیده می‌ شود.

لیست خرید استقلال لو رفت؟

به گزارش افق آنلاین ، محمود فکری، سرمربی تیم استقلال چندی پیش لیست بازیکنان مدنظر خود در نیم فصل دوم را به مدیران باشگاه استقلال تحویل داد. لیستی که در ابتدا ۷ بازیکن در آن دیده می ‌شد، اما در نهایت به ۵ بازیکن کاهش یافت.

در لیست سرمربی استقلال، اسامی بازیکنانی وجود دارد که ستاره اصلی تیم‌ های خود هستند و جذب آنها برای هر باشگاهی کار سخت و حتی غیرممکن به نظر می ‌رسد. امروز در خبرها آمده بود که باشگاه شهر خودرو مشهد برای صدور رضایت‌ نامه امین قاسمی ‌نژاد، مهاجم خود چیزی در حدود ۱۰ میلیارد تومان درخواست کرده تا به نوعی این انتقال را غیرممکن کند. به همین دلیل، باشگاه استقلال با توجه به حجم انتقادها در روزهای اخیر از سوی برخی ‌ها در صفحات مجازی، کار سختی دارد، اما مدیران این باشگاه در سکوت خبری نامه رسمی خود را برای جذب این بازیکنان به باشگاه‌ های ‌شان ارسال کرده ‌اند.

یکی از نکات این لیست، عدم حضور بازیکنانی چون مهدی کیانی از سپاهان و میلاد جهانی از ذوب‌ آهن اصفهان است، آن هم در شرایطی که مدیران ذوب‌ آهن بارها گفته ‌اند که باشگاه استقلال برای جذب جهانی باید درخواست رسمی بدهد در صورتی که این بازیکن تا امروز در لیست فکری قرار ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=342547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر