8

قرارداد بلانکو با استقلال معتبر است

  • کد خبر : 382626
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

خلاف شایعات مطرح‌شده، قرارداد مهاجم آرژانتینی با باشگاه استقلال معتبر است و این بازیکن به‌دلیل فاصله گرفتن از شرایط ایده‌آل جسمانی، با نظر کادر فنی آبی‌پوشان تمرینات اختصاصی را پشت سر می‌گذارد.

قرارداد بلانکو با استقلال معتبر است/ با نظر کادرفنی انفرادی تمرین می‌کند

به گزارش خبرگزاری افق، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی مدنظر جواد نکونام، سرمربی استقلال، قرارداد خود با این باشگاه را در ترکیه امضا کرد تا در ادامه مسابقات لیگ برتر آبی‌پوشان را همراهی کند. به عبارت دیگر بلانکو قرارداد خود را به طور رسمی با استقلال منعقد کرده است.

یکی از مدیران باشگاه استقلال با تایید این خبر گفت: تشریفات قانونی قرارداد بازیکنان خارجی با بازیکنان ایرانی در لیگ ایران متفاوت و خلاف مطالبی که در برخی رسانه‌ها منتشر شده، قرارداد بلانکو با استقلال معتبر و قانونی است. به زودی با ثبت قرارداد بلانکو در سازمان لیگ، کارت بازی او صادر خواهد شد.

برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که بلانکو به‌دلیل عدم ثبت رسمی قرارداد، در تمرینات گروهی استقلال شرکت نمی‌کند اما با توجه به اینکه مهاجم آرژانتینی استقلال مدتی از تمرینات پرفشار دور بوده، از نظر آمادگی جسمانی از سایر بازیکنان عقب‌تر است و بنا به نظر کادر فنی تمرینات اختصاصی را پشت سر می‌گذارد تا هر چه سریع‌تر به شرایط ایده‌آل بدنی دست پیدا کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=382626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر