2

جوان۲۰۱ کیلویی با شروع ورزش ۱۲۱ کیلو وزن کم کرد + تصاویر

  • کد خبر : 34256
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۶

رضا دیداری در مدت یک سال توانست ۱۲۱ کیلوگرم از ۲۰۱ کیلو وزن خود را کاهش دهد که این مقدار، سریع‌ترین و بیشترین کاهش وزن طبیعی در جهان محسوب می‌شود.

 

حوادث – روزنامه جام جم نوشت:

جوان ۲۲ ساله گیلانی موفق شد در طول یک سال، ۱۲۱ کیلوگرم وزن خود را کاهش دهد. این جوان گیلانی که ساکن بخش خشکبیجار شهرستان رشت است، ۲۰۱ کیلوگرم وزن داشت که هم‌اکنون وزن خود را به ۸۰ کیلوگرم رسانده و در مدت یک سال موفق شد ۱۲۱ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد.


رضا دیداری در مورد کاهش وزنش گفت: به دلیل داشتن شرایط بحرانی، از اواخر اردیبهشت ماه سال گذشته تصمیم گرفتم زیر نظر مربی بدنساز وزن خود را کاهش دهم. خوشبختانه در مدت یک سال با ورزش و تلاش‌های بی‌وقفه، توانستم وزن خود را ۱۲۱ کیلوگرم کاهش دهم تا همانند سایر انسان‌ها یک زندگی عادی داشته باشم. قبل از این‌که تصمیم به کاهش وزن بگیرم، زندگی برایم بسیار دشوار و سخت شده بود و امیدی نیز به زندگی نداشتم چون همه مرا جواب کرده بودند و حتی خوابیدن نیز برایم دشوار و سخت بود

دیداری بیان کرد: من پیش از این نمی‌توانستم به تنهایی راه بروم، حتی سوار ماشین شوم و برای جابجایی با لودر رفت و آمد می‌کردم و در طول روز نیز برای پایین آوردن دمای بدن خود، مجبور بودم چند ساعت در رودخانه بمانم. وی افزود: اما هم‌اکنون تمامی کارهای مربوط به خود را انجام می‌دهم و می‌توانم بگویم که دوباره متولد شده‌ام.

مربی این جوان گیلانی نیز اظهار کرد: رضا دیداری در مدت یک سال توانست ۱۲۱ کیلوگرم از ۲۰۱ کیلو وزن خود را کاهش دهد که این مقدار، سریع‌ترین و بیشترین کاهش وزن طبیعی در جهان محسوب می‌شود.

افشین پورمحمد ادعا کرد: دیداری در مدت یک سال توانسته ۶۰ درصد از وزن خود را کاهش دهد که این یک رکورد جدید در دنیا محسوب می‌شود چون تاکنون فقط یک آمریکایی موفق شده در مدت یک سال ۱۵۰ کیلوگرم از وزن ۳۵۰ کیلوگرمی خود را کاهش دهد که با این آمار، وی فقط توانسته حدود ۴۵ درصد از وزنش را کاهش دهد، اما دیداری موفق شده ۶۰ درصد از وزن خود را کاهش دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34256

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سرویس های خبری مرتبط :
    :: ورزشی

    :: اجتماعی

    :: سایر رشته ها

    :: سایر

    کد خبر: ۸۰۱۴۳۷۸۰ (۲۶۱۲۴۰۷) تاریخ انتشار : ۰۱/۰۳/۱۳۹۱ – ۱۳:۲۹

    رکورد سریع ترین و بیشترین کاهش وزن جهان در گیلان ثبت شد؛
    یک جوان گیلانی بدون استفاده از دارو ۱۲۱ کیلو وزن خود را کاهش داد
    رشت – ‘رضا دیداری’ جوان ۲۲ ساله گیلانی موفق شد در طول یک سال، ۱۲۱ کیلوگرم وزن خود را کاهش دهد.
    یک جوان گیلانی بدون استفاده از دارو ۱۲۱ کیلو وزن خود را کاهش داد

    این جوان گیلانی که ساکن بخش خشکبیجار شهرستان رشت است، ۲۰۱ کیلوگرم وزن داشت که هم اکنون وزن خود را به ۸۰ کیلوگرم رسانده و در مدت یک سال موفق شد ۱۲۱ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد.

    ‘رضا دیداری’ در مورد کاهش وزنش روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دلیل داشتن شرایط بحرانی، از اواخر اردیبهشت ماه سال گذشته تصمیم گرفتم زیر نظر ‘افشین پورمحمد’ مربی بدنساز وزن خود را کاهش دهم.

    وی افزود: خوشبختانه در این مدت یک سال با تلاش های بی وقفه پورمحمد، توانستم وزن خود را ۱۲۱ کیلوگرم کاهش دهم تا همانند سایر انسان ها یک زندگی عادی داشته باشم.

    وی ادامه داد: قبل از اینکه تصمیم به کاهش وزن بگیرم، زندگی برایم بسیار دشوار و سخت شده بود و امیدی نیز به زندگی نداشتم چون همه مرا جواب کرده بودند و حتی خوابیدن نیز برایم دشوار و سخت بود چون احساس خفگی می کردم.

    دیداری بیان داشت: من پیش از این نمی توانستم به تنهایی راه بروم، حتی سوار ماشین شوم و برای جابجایی با لودر رفت و آمد می کردم و در طول روز نیز برای پایین آوردن دمای بدن خود، مجبور بودم چند ساعت در رودخانه بمانم.

    وی افزود: اما هم اکنون تمامی کارهای مربوط به خود را انجام می دهم و می توانم بگویم که دوباره متولد شده ام.

    مربی این جوان گیلانی نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رضا دیداری در مدت یک سال توانست ۱۲۱ کیلوگرم از ۲۰۱ کیلو وزن خود را کاهش دهد که این مقدار، سریع ترین و بیشترین کاهش وزن طبیعی در جهان محسوب می شود.

    ‘افشین پورمحمد’ افزود: دیداری در مدت یک سال توانسته ۶۰ درصد از وزن خود را کاهش دهد که این یک رکورد جدید در دنیا محسوب می شود چون تاکنون فقط یک آمریکایی موفق شده در مدت یک سال ۱۵۰ کیلوگرم از وزن ۳۵۰ کیلوگرمی خود را کاهش دهد که با این آمار، وی فقط توانسته حدود ۴۵ درصد از وزنش را کاهش دهد اما دیداری موفق شده ۶۰ درصد از وزن خود را کاهش دهد.

    وی بیان داشت: این در حالی است که این کاهش وزن بدون استفاده از دارو و عمل جراحی انجام شده و حاضرم برای اثبات این امر، رضا دیداری را برای آزمایش به هر نقطه ای از جهان ببرم.

    پورمحمد ادامه داد: من با شیوه های مخصوص به خود وزن افراد را کاهش می دهم که در شیوه هایم می توان به مانیتیسم (انرژی درمانی)، تغذیه سالم، تمرین، خودباوری، تصویرسازی ذهنی، اعتماد به نفس رفتاری، حسی و معنوی و رقابت اشاره کرد.

    وی اضافه کرد: البته من تاکنون وزن افراد دیگری را کاهش داده ام که میانگین کاهش بین ۳۰ تا ۵۰ کیلوگرم بوده اما رضا دیداری یک استثناء بوده و این جوان، اسطوره کاهش وزن جهان است و وی محصول ۲۲ سال تمرین، تجربه، تحقیق و مطالعات من است.

    وی افزود: من این افتخار را تقدیم به همه ایرانیان و جهانیان می کنم چرا که به همراه دیداری ثابت کردیم بدون استفاده از قرص، دارو و عمل جراحی می توان با اپیدمی چاقی مقابله کرد و حاضرم به عنوان عضو کوچکی از این جامعه ، تمامی تجربیات خود را در اختیار جامعه بشری قرار دهم.ک/۳

    ۷۲۸۵/۶۹۵
    انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۴۳۷۸۰

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر