به گزارش افق انلاین ، امروز در ایستگاه پایانی نیم فصل اول ماشین سازی میزبان صنعت نفت بود. شاگردان سعید اخباری که تا کنون بردی کسب نکرده اند به دنبال این بودند که طلسم نبردن های خود را پیش از پایان دور رفت به پایان برسانند. شاگردان پورموسوی که با کسب نتایج خوب چند هفته ای در صدر جدول بودند بعد از شکست خانگی در هفته دوازدهم مقابل سپاهان دیگر رنگ برد را ندید و در ۲ هفته اخیر مقابل رقیبان خود متوقف شد تا از صدر جدول به رده چهارم سقوط کند.

دو تیم در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی مشغول بررسی راه های حمله روی دروازه یکدیگر بودند و موقعیت خاصی را در این دقایق شاهد نبودیم. در ۱۵ دقیقه دوم نیمه اول، ماشین سازی توپ و میدان را در اختیار گرفت اما جز چند موقعیت نصفه و نیمه چیز خاصی این تیم در فاز تهاجمی شاهد نبودیم. مهمترین خطر این نیمه را نفت آبادان در دقایق پایانی روی دروازه ماشین ایجاد کرد که ضربه مهاجم آبادانی ها را دروازه بان ماشین مهار کرد تا دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم هم تلاش های ۲ تیم برای گلزنی بی فایده بود و بازی با موقعیت های نصفه و نیمه ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه ۸۵ سیروس صادقیان روی ارسال کرنر با یک ضربه سر توانست دروازه صنعت نفت را باز کند تا اولین برد تیم تبریزی در لیگ بیستم رقم بخورد. ماشین سازی با این برد ۸ امتیازی شد و صنعت در امتیاز ۲۳ باقی ماند.

برنا