1

سواحل دریای شمال جایی برای رفتارهای بد اخلاقی و زشتی‌ها نیست

  • کد خبر : 34299
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۸

برای تقویت نیروهای عمل کننده در طرح از نیروهای سایر استان‌ها و مرکز نیز استفاده خواهیم کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نباید همه مسئولیت‌های طرح سالم‌سازی دریا متوجه نیروی انتظامی باشد ،گفت: سایر دستگاه‌های ذیربط نیز در امر طرح سالم‌سازی دریا، به نحو احسن باید مسئولیت خود را انجام دهند.

سردار احمدرضا رادان با اشاره به اجرای طرح سالم‌سازی دریا از اول تیرماه در استان‌های شمالی گفت: مردم خوب و انقلابی استان‌های شمالی انتظار دارند، کسانی که به این استان‌ها سفر می‌کنند، اخلاق و هنجارهای اجتماعی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی چند سالی است که طرح سالم‌سازی دریا در استان‌های شمالی کشور به ویژه استان‌های «گیلان و مازندران» اجرا می‌شود، افزود: با اجرای این طرح مردم می‌توانند از این مواهب الهی استفاده کنند و مطمئن باشند که رفتارهای بد و زشت به حداقل رسیده است.

افزایش تعداد نیروها درطرح های سالم‌سازی سواحل دریا

سواحل دریای شمال جایی برای رفتارهای بد اخلاقی و زشتی‌ها نیست

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از افزایش تعداد نیروها درطرح‌های سالم‌سازی سواحل دریا خبر داد و اظهار داشت: برای تقویت نیروهای عمل کننده در طرح از نیروهای سایر استان‌ها و مرکز نیز استفاده خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه سواحل دریای شمال جایی برای رفتارهای بداخلاقی و زشتی‌ها نیست، افزود: ازهمیاران پلیس به اندازه‌ای نیاز در این طرح‌ها استفاده خواهیم کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همراهی مردم در سال جاری آثار مثبت این طرح را شاهد خواهیم بود.

رادان با بیان اینکه همه مسئولیت‌های طرح سالم‌سازی دریا نباید متوجه نیروی انتظامی باشد، گفتت: باید سایر دستگاه‌های ذیربط نیز در امر طرح سالم‌سازی دریا، به نحو احسن مسئولیت خود را انجام دهند و نیروی انتظامی نیز در این راستا، همکاری لازم را با این دستگاه‌ها خواهد داشت.

کنترل اماکن پذیرائی و رستورانی در ایام ماه مبارک رمضان

وی همچنین در پاسخ به سوال یکی ازخبرنگاران درباره اقدامات نیروی انتظامی دربرقراری نظم وامنیت ایام ماه مبارک رمضان افزود: وقتی ما معتقدیم که در تعطیلات غیر از ماه مبارک رمضان باید مسایل اخلاقی رعایت شود، در ماه مبارک رمضان نیز این تاکید دو چندان است.

رادان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان اکثر مردم فهیم و مسلمان کشور مسائل اعتقادی را رعایت می‌کنند، اظهار داشت: کسانی که در ماه مبارک رمضان سفر می‌کنند، باید ملاحظاتی را رعایت کنند. همان‌طوری که سفر در ماه مبارک رمضان جایز است، تظاهر به روزه‌خواری نیز جایز نیست.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از اتخاذ تدابیری لازم برای کنترل اماکن پذیرائی و رستورانی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد وافزود: همه ساله در این ماه، طرح کنترل و نظارت براماکن عمومی در دستور کار قراردارد.

رادان در ادامه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اخلاقی در ۱۰ استان کشور پس از تهران خبر داد و با تأکید بر اینکه در طرح ارتقاء امنیت اخلاقی معیار قانون است، گفت: نیروی انتظامی برابر قانون طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی را اجرا می‌کند.

به گزارش ایسنا، جانشین فرمانده نیروی انتظامی درحاشیه آمایش انتظامی استان‌های شمالی که در شهرستان ساری برگزار شد، با بیان اینکه بعد از استان تهران ۱۰ استان دیگر کشورهم باید طرح امنیت اخلاقی را اجرا کنند گفت: طرح امنیت اخلاقی چند روز قبل در تهران و استان البرز اجرا ‌شد و ظرف چند روز آینده در ۱۰ استان کشور از جمله استان «مازندران و گیلان» نیز اجرا خواهد شد.

رادان افزود: پلیس در این طرح با اراذل و اوباش ، بدپوششان، تجهیزات دریافت ماهواره و آلودگی‌های صوتی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از اجرای طرح سالم‌سازی دریا خبرداد و گفت : این طرح در سه استان شمالی و سواحل جنوب کشور به منظور بهبود وضعیت اخلاقی سواحل به اجرا درخواهد آمد.

رادان با بیان اینکه قانون معیار پلیس در این طرح است و بر اساس آن طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی را اجرا می‌کند گفت: در کنار پلیس، سایر دستگاه‌ها نیز باید وظایف خود را انجام داده و با پلیس همکاری داشته باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]