3

بکارگیری ۱۱۰ هزار پرسنل ناجا و استقرار ۳۶۰ ایست بازرسی برای تامین امنیت اجلاس غیرمتعهدها

  • کد خبر : 39703
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۱

جانشین فرمانده ناجا از بکارگیری ۸۵۰ تیم امنیتی انتظامی برای پوشش حفاظتی شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در تهران خبر داد.

افق (ofoghnews.ir): سردار احمدرضا رادان در رزمایش آغاز عملیات اجرایی تامین امنیت اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم‌تعهد از حضور ۸۵۰ تیم امنیتی انتظامی برای برپایی هرچه بهتر این اجلاس اشاره کرد و گفت: از زمان ابلاغ زمان برگزاری این نشست در تهران اقدامات امنیتی پلیس برای برگزاری هرچه بهتر این اجلاس آغاز شد.

وی با بیان اینکه قرارگاه امام علی (ع) از ابتدای زمان ابلاغ اجلاس طرح‌ریزی را آغاز کرد گفت: قرارگاه امام علی (ع) به اتفاق دو قرارگاه، مسئول تامین امنیت تهران و حفاظت از شخصیت‌هاست و ضمن اخذ حکم به اجرای ماموریت می‌پردازد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با قرارگاه نبی‌اکرم، ستادکل، وزارت اطلاعات و وزارت کشور و سایر نهادها در دستورکار است، گفت: برای تامین امنیت کشور در سه سطح تهران بزرگ، استان‌های همجوار، استان و مناطق مرزی پیش‌بینی شده است.

رادان با بیان اینکه در تهران بزرگ چهار حلقه امنیتی تعریف شده است گفت: در نوار مرزی به خصوص جنوب‌شرق و شمال‌غرب تشدید اقدامات در شیب ۵۰، ۳۰، ۷۰ و ۱۰۰ درصد است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون شیب کنترل در مرزها ۱۰۰ درصد است گفت: ایست بازرسی دائم و موقت، شیب ۳۰، ۵۰، ۷۰ و ۱۰۰ در کشور در نظر گرفته شده است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه در استان‌های همجوار و به خصوص منتهی به تهران، ایست‌های بازرسی‌ موقت و مقطعی در نظر گرفته شده است گفت: ۳۶۰ ایستگاه بازرسی در تهران در نظر گرفته شده است که ۲۰۰ ایست بازرسی توسط ناجا برای تامین امنیت تهران و ۱۶۰ ایست بازرسی نیز توسط بسیج راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های کامل برای تشدید اقدامات و کنترل مراقبتی در استان‌های همجوار و نزدیک ایجاد شده است گفت: در استان‌هایی که شخصیت‌ها قصد حضور در آنها را دارند نیز کارهای امنیتی انجام شده است.

جانشین فرمانده ناجا با اعلام ابلاغ آماده‌باش در کلیه یگان‌ها قبل و بعد از اجلاس، گفت: پیش‌بینی و تقویت پلیس راهور به منظور سفر مردم تهران و همچنین افزایش گشت‌ها و مراقبت‌های هوایی در کویر،‌ مرز و آسمان تهران تقویت می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ هزار پرسنل ناجا به صورت مستقیم در تامین امنیت اجلاس نقش دارند، گفت: ۲۹۰۰ خودرو و ۲۵۰۰ موتور ماموریت تامین نظم و امنیت اجلاس را بر عهده دارند.

به گفته جانشین فرمانده ناجا کلیه تجهیزات مورد نظر برای یگان‌های انتظامی، حفاظت شخصیت، مرز، حاشیه کویر و شرق کشور تامین شده است.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=39703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر