2

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۲ سال

  • کد خبر : 34313
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۷

پس از قطعی شدن حضور متهم در باشگاه، ماموران شب هنگام در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال دادند

رئیس پلیس خراسان رضوی گفت: متهم فراری که با سوء استفاده از اعتماد طلافروشان اقدام به کلاهبرداری ۱۲ کیلو طلا کرده بود با پیگیری مستمر پلیس آگاهی مشهد دستگیر و روانه زندان شد .

به گزارش فارس به نقل از اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ بیدمشکی رئیس پلیس خراسان رضوی گفت: درپی شکایت بنکداران و فروشندگان طلا به پلیس آگاهی از فردی به اتهام کلاهبرداری، با توجه به اهمیت موضوع اکیپی از کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری مسئول رسیدگی به پرونده شدند.

وی افزود: ماموران ما با انجام تحقیقات جامع و گسترده به صحت اظهارات شکات پی‌بردند و دریافتند که شخصی به اسم حمید با برنامه‌ریزی قبلی و نقشه حساب شده اقدام به دایر کردن مغازه طلا فروشی کرده و پس از جلب اطمینان طلا فروشان حدود ۱۲ کیلو گرم طلا را از این افراد با ارائه چک خریداری و یک روز قبل از فرا رسیدن موعد پرداخت چک‌ها مغازه‌اش را تخلیه و متواری و به نقطه نامعلومی گریخته است.

به گفته بیدمشگی، در ادامه کاراگاهان با انجام اقدامات فنی و پلیسی سرنخی از مخفیگاه متهم در شهرستان کرج بدست آمد که با اخذ نیابت قضائی تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی به محل اختفاء متهم در شهرستان کرج اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی و همکاری و تعامل با اطلاعات جنائی پلیس اگاهی استان البرز محل‌های تردد و مخفیگاه متهم شناسایی تحت مراقبت قرار گرفت و مشخص شد متهم فراری با سوء استفاده از مدارک فرد دیگری با هویت جعلی منزلی را اجاره کرده و اکثر اوقات در یک باشگاه بیلیارد به تفریح و خوشگذرانی مشغول است.

بیدمشکی خاطر نشان کرد: سرانجام، پس از قطعی شدن حضور متهم در باشگاه، ماموران شب هنگام در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال دادند وی در تحقیقات اولیه به جرائم ارتکابی به شیوه کلاهبرداری اعتراف کرد که پس از تفهیم اتهام و سیر مراحل قانونی تحت الحفظ توسط کاراگاهان اعزامی به اداره مربوطه منتقل شد و تحقیقات تکمیلی در خصوص اتهامات وی و جرائم احتمالی دیگر با توجه به دستورات قضایی ادامه دارد و احتمال افزایش تعداد شاکیان که به این شیوه اقدام کرده متصور است.

این مقام انتظامی به سایر متهمان که سال‌ها متواری هستند هشدار داد: پلیس اگاهی استان خراسان رضوی کلیه پرونده‌های معوقه را مورد بازبینی قرار داده و آخرین وضعیت متهمین فراری را رصد خواهد کرد و تاحصول نتیجه قطعی و گرفتار شدن آنان در چنگال عدالت و احقاق حق شاکیان پیگیری های پلیسی خود را ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34313

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر