2

هرگز از اراده آهنین ملت ایران در برابر انواع تحریم‌ها کاسته نشده است

  • کد خبر : 34347
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۲

ملت ایران طی ۳۳ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی انواع تحریم‌ها و تهاجمات دشمنان را تجربه کرده‌اند و هرگز از اراده آهنین آنها کاسته نشده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که در مذاکرات ۵+۱ در بغداد پیروزی از آن ایران خواهد بود گفت: ملت ایران طی ۳۳ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی انواع تحریم‌ها و تهاجمات دشمنان را تجربه کرده‌ و هرگز از اراده آهنین این ملت کاسته نشده است.

پایگاه اطلاع رسانی افق: اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در همایش بسیجیان مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: آزادسازی خرمشهر به مدد الهی و مقاومت ملت ایران در حالی اتفاق افتاد که عراق با حمایت مستقیم عربستان و کویت جنگ علیه ایران را هدایت می‌کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: با وجود این که عراق خرمشهر را به اشغال خود درآورده بود، سلحشوری رزمندگان اسلام و مردم منطقه طی عملیات بیت‌المقدس، منجر به آزادسازی خرمشهر و باز پس‌گیری این شهر از رژیم بعث عراق شد.

وی با اشاره به همزمانی مذاکرات بغداد با سالروز فتح خرمشهر، اظهار داشت: خرمشهر با جانبازی جوانان غیور ایرانی در آن برهه تاریخی موجی از افتخار را برای ملت به ارمغان آورد و امروز که مذاکرات ۵+۱ در بغداد دنبال می‌شود، قطعا باز هم پیروزی از آن ما خواهد بود.

کوثری در پایان گفت: ملت ایران طی ۳۳ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی انواع تحریم‌ها و تهاجمات دشمنان را تجربه کرده‌اند و هرگز از اراده آهنین آنها کاسته نشده است/فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]