3

وزیر ورزش و جوانان دستور صریح رئیس جمهور را نادیده گرفته است

  • کد خبر : 343569
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ وزیر ورزش و جوانان، دو دستور صریح آقای رئیس جمهور و آقای واعظی را نادیده گرفته است و همچنان سعی بر ادامه روند اشتباه خود دارد.

وزیر ورزش و جوانان دستور صریح رئیس جمهور را نادیده گرفته است

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: مجلس یازدهم به طور جدی در مسئله حمایت از نوجوانان ورود کرده است. این قشر مهم و آینده ساز مورد به توجهی و غفلت متولیان امر قرار گرفته اند و این رویکرد به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی افزود: وزیر ورزش و جوانان، دو دستور صریح آقای رئیس جمهور و آقای واعظی را نادیده گرفته است و همچنان سعی بر ادامه روند اشتباه خود دارد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون هیچ اقدام مثبتی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص انجام نداده است. وزیر ورزش و جوانان در همین خصوص مکاتبه ای را نیز با معاونت حقوقی رئیس جمهور انجام داده است و سعی دارد خود را از این موضوع خارج و معاونت حقوقی رئیس جمهور را به عنوان متولی و موید این امر معرفی کند؛ که البته ما به صورت جدی در حال رصد موضوع هستیم و تذکرات لازم به مسئولین ذیربط داده شده است.

وی افزود: ما در حوزه جوانان شاهد یک ضعف عملکردی هستیم و نشانه ای از تغییر در اراده نمی بینیم. روزانه در حال رایزنی و گفتگو با نهادهای تصمیم گیر در این حوزه هستیم و جمع بندی ما این را نشان می دهد که وزارت ورزش و جوانان توجه لازم را به این امر ندارد.  مبحث هویت جوانان امروز بسیار قابل توجه است و عملکرد غیر قابل قبول وزارت ورزش و جوانان در این حوزه، می تواند تبعات اجتماعی و… زیادی در کشور ایجاد کند.

مقتدایی مطرح کرد: امروز حرف ما این است که «بی توجهی به نوجوانان دیگر قابل قبول نیست». در خصوص مسئله نوجوانان به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم و با بهره گیری حداکثری از ظرفیت نظارتی، با کسانی که در این خصوص توجه و اهتمام لازم را ندارند، به طور جدی برخورد خواهیم کرد. روزی که نوجوانان و فعالان این حوزه خبر پیگیری مجلس در این خصوص را شنیدند، به صورت مرتب با تماس و سایر راههای ارتباطی، از این اقدام خرسند بودند و خواستار توجه جدی به این قشر توسط نهادهای تصمیم گیر شدند. امروز یکی از مطالبه های اصلی نوجوانان کشور این موضوع است که قطعا صدای این مطالبه به گوش آقای وزیر رسیده است و بهتر است آقای سلطانی فر در ماههای پایانی خدمتشان، اقدام مطلوب و موثری در حوزه نوجوانان انجام دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد: در همین راستا احتمالا بزودی اعمال ماده ۲۳۴ قانون آئین نامه داخلی مجلس در خصوص ضعف عملکرد وزیر ورزش و جوانان در حوزه جوانان کلید می خورد. تذکری نیز با امضای بیش از ۵۰ نفر از همکارانمان در مجلس شورای اسلامی به وزیر ورزش و همچنین رئیس جمهور داده شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=343569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر