2

چگونه مایکل جکسون معتاد شد+ تصاویر

  • کد خبر : 34410
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۶

بعد از این حادثه مایکل جکسون بخاطر اعتیاد به مسکن ها و داروهای آرام بخش مقصر شناخته شد و همین موضوع باعث شد که او در سال ۱۹۹۳ به یک کلینیک ترک اعتیاد مراجعه کند.

کمپانی تولیدکننده نوشابه های پپسی و بنیاد مایکل جکسون اخیرا” فاش کردند که قصد دارند تصویر نیم رخ و سیاه و سفید این خواننده مشهور را روی یک میلیارد قوطی نوشابه پپسی چاپ کنند.

در این حرکت نمادین که همزمان با بیست و پنجمین سالگرد انتشار یکی از آلبومهای این خواننده با نام “بد” انجام خواهد شد ، برخی از تصاویر مشهوری که در زمان حیات این خواننده برای تبلیغات کارهای مختلف او تهیه شده است روی این قوطی های نوشابه چاپ خواهد شد.

بعد از آمریکا ، چین اولین کشوری خواهد بود که تعداد محدودی از این قوطی های تصویر دار را دریافت خواهد کرد البته این قوطی های خاص یک ماه بعد از توزیع در آمریکا وارد چین می شود .سپس این قوطی های پپسی با تصویر مایکل جکسون که تعداد محدودی از آنها تولید خواهد شد ، در سراسر آسیا ، آمریکای شمالی و اروپا توزیع خواهند شد.

تولید قوطی های مایکل جکسون بخشی از کمپین جدید کمپانی پپسی با نام “برای حال زندگی کن ” است. هدف این کمپین ، استفاده و بهره برداری از فرهنگ پاپ برای افزایش میزان فروش است. در بازار رو به زوال نوشیدنیهای غیر الکلی ایالات متحده ، پپسی بعد از کوکاکولا و دایت کوک در رده سوم قرار دارد.

اولین بار سلطان پاپ در سال ۱۹۸۰ در آگهی تبلیغاتی کمپانی پپسی با عنوان “پپسی ،انتخاب نسل جدید” همکاری کرد وبه این ترتیب ارتباط بین مایکل و این کمپانی آغاز شد.

اما در طول همکاری طولانی مدت جکسون با پپسی اتفاق بدی رخ داد و در طول فیلمبرداری یک آگهی تبلیغاتی موهای این خواننده آتش گرفت و پوست سرش سوخت.

بعد از این حادثه مایکل جکسون بخاطر اعتیاد به مسکن ها و داروهای آرام بخش مقصر شناخته شد و همین موضوع باعث شد که او در سال ۱۹۹۳ به یک کلینیک ترک اعتیاد مراجعه کند.

های پرشین دات کام

های پرشین دات کام

جکسون در سال ۲۰۰۹ به علت مصرف بیش از حد دارو در خانه خود واقع در لس آنجلس درگذشت . او در زمان مرگش ۵۰ سال داشت . پزشک خصوصی او به اتهام قتل غیر عمد او به ۴ سال حبس محکوم شد.

شنیده ها

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر