1

پایان پروژه‌ مسکن مهر تا پایان نیمه‌ی اول سال ۹۲

  • کد خبر : 34478
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۷

هر واحدی که تحویل داده شود، دارای خدمات زیرساخت است و هیچ واحدی بدون زیرساخت تحویل متقاضی نمی‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در حالی که پایان پروژه‌ مسکن مهر تا پایان نیمه‌ی اول سال ۹۲ را حتمی اعلام کرده است، تحویل ۷۰ هزار واحد مسکونی مهر را تا پایان سال جاری اعلام کرد.

رستمیان _ معاون وزیر راه و شهرسازی _ درباره‌ی زمان اتمام پروژه‌ی ملی مسکن مهر اظهار کرد: همه سعی و تلاش ما این است که زحمت را برای دولت‌های بعد کم‌تر و تا حد امکان پروژه را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: در پروژه‌ی مسکن مهر برنامه‌ی تجمعی ساخت ۴۲۰ هزار واحد بوده و ساخت نزدیک به ۷۰ هزار واحد آن به تازگی شروع شده است.

رستمیان با تاکید بر این‌که ساخت این ۷۰ هزار واحد از خرداد‌ماه شروع می‌شود، گفت: در نیمه‌ی اول سال ۹۲ ساخت این‌ها را تمام و به متقاضیان تحویل می‌دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ۲۳ هزار واحد آماده تحویل، در حال حاضر دارای سند است و تلاش می‌کنیم همه زمان با تحویل سایر واحد سند‌های آن نیز صادر شود.

وی درباره‌ی تعداد واحد‌هایی که در سال ۹۱ آماده تحویل می‌شود، خاطرنشان کرد: در حدود ۷۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید با قیمت هر متر ۳۳۰ هزار تومان تحویل متقاضیان داده می‌شود.

وی درباره زیرساخت‌های شهرهای جدید بیان کرد: هر واحدی که تحویل داده شود، دارای خدمات زیرساخت است و هیچ واحدی بدون زیرساخت تحویل متقاضی نمی‌شود/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34478

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. در مسکن های مهر تعاونی ۹ شهرستان ملایر ازهر عضو به ازای هر متر مربع واحد مسکونی ۵۳۰ هزار تومان گرفته شده مثلا برای واحد ۷۰ متری ۳۶۶۰۰۰۰۰ تومان گرفته اند لطفا رسیدگی کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر