2

زنی که در یک اعتصاب غذای سیاسی به سر می‌برد +تصویر

  • کد خبر : 34485
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۶

بانوی آهنی مانیپور در این ۱۲ سال حتی لقمه‌ای غذا و یا جرعه‌ای آب ننوشیده است. او همچنین از آن زمان نه تنها موهای خود را شانه نکرده بلکه در آینه نیز نگاه نکرده است

وقتی شخص مشهوری مانند نخست وزیر سابق اکراین اعتصاب غذا می‌کند ، کل دنیا از آن با خبر می‌شوند ولی یک زن معمولی هندی به نام آیروم شارمیلا چانو در یک اعتصاب غذای سیاسی به سر می‌برد ولی حتی کسی خبر ندارد که همچنین زنی وجود
افق – خبرگزاری زنان، این زن که بانوی آهنی مانیپور نام دارد از ۴ نوامبر سال ۲۰۰۰ اعتصاب غذایی را شروع کرد تا دولت را مجبور به برداشتن نیروهای مسلح از مانیپور و دیگر بخش‌های هند کند. این قانون سخت به خصوص به ارتش این قدرت را می‌دهد که هر کاری دوست دارند انجام دهند و هر گونه پیگیری‌های قانونی و شرعی بر علیه پرسنل ارتش بدون تصویب قبلی دولت مرکزی ممنوع است. همچنین مردم حق ندارند بر بی رحمی و ظلم آنان اعتراض کنند.

بانوی آهنی مانیپور در این ۱۲ سال حتی لقمه‌ای غذا و یا جرعه‌ای آب ننوشیده است. او همچنین از آن زمان نه تنها موهای خود را شانه نکرده بلکه در آینه نیز نگاه نکرده است. او تنها با تکه‌ای از پارچه کتان خشک دندان‌های خود را تمیز می‌کند. مقامات ده سال است که او را وادار به تغذیه از راه بینی کرده‌اند ولی او بارها سعی در خارج کردن لوله‌ها کرده است.

همان طور که می‌شود تصور کرد این روش تغذیه عوارض زیادی برای سلامتی خانم چانو دارد. طبق گفته پزشک در سال ۲۰۰۶ غذا نخوردن وی تأثیر مستقیمی بر عملکرد طبیعی بدن وی دارد ، استخوان‌هایش شکننده شده‌اند و دیگر مشکلات جسمی وی همچنان رو به افزایش است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34485

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر