3

کاندید احمق است! ماکاندیدا هستیم

  • کد خبر : 34564
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷

کاندید به معنای احمق است دوستان نباید ما را کاندید خطاب کنند ما کاندیدا هستیم.

یکی از منتخبان مجلس نهم در واکنش به بیان مکرر کلمه’کاندید’ به منتخبان مجلس نهم گفت که بنده یک تذکر ادبی دارم؛ کاندید به معنای احمق است دوستان نباید ما را کاندید خطاب کنند ما کاندیدا هستیم.

دومین جلسه علنی مجلس نهم ساعت ۸:۴۳ دقیقه به ریاست علیرضا مرندی رییس سنی این دوره مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

**’علیرضا مرندی’ رییس سنی مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی اعلام کرد که سیستم الکترونیکی مجلس قطع است و منتخبان باید آرا خود را در گلدان ها بریزند.

**نخستین تذکر مجلس نهم توسط الیاس نادران منتخب مردم تهران در صحن علنی مجلس ارائه شد.

**تذکرات بسیار زیاد منتخبان مجلس نهم از ابتدای جلسه علنی امروز باعث شد که قاضی پور منتخب مردم ارومیه خطاب به مرندی بگوید: اینجا پادگان نیست! خانه ملت است به تذکرات غیر مربوط جواب ندهید.

**علیرضا مرندی در واکنش به تذکرات بسیاری از منتخبان گفت: هیات سنی با گروه حرفه ای که به جایگاه هیات رییسه می آیند فرق دارد؛ ما را اذیت نکنید اینقدر تذکر ندهید.

** مرندی در پاسخ به یکی دیگر از تذکرات منتخبان ملت گفت: بنده مدیر یک بار مصرف بیشتر نیستم!

**در هنگام رای گیری برای نواب هیات رییسه موقت مجلس نهم زمانی که علیرضا مرندی اسامی مصباحی مقدم؛ ابوترابی فرد؛ باهنر و سالک را به عنوان نامزدها انتخاب کرد نام فردی به نام دبیری را برد که پس از آن یکی از اعضای هیات رییسه سنی گفت: آقای دبیری نداریم بلکه ما گفتیم عده ای دیگر برای دبیری نامزد شده اند!

**مرندی در تذکرات بسیاری خطاب به منتخبانی که اثر انگشت خود را به ثبت نرسانده بودند از آنان می خواستند که اثر انگشتشان را به ثبت برسانند.

**علیرضا مرندی رییس هیات سنی مجلس در بسیاری از موارد، نام افرادی که تذکر می دادند را نمی شناخت از آنان به نام آقای جنابعالی نام می برد!

**در یکی از تذکرات یکی از منتخبان مجلس نهم خطاب به هیات رییسه سنی مجلس گفت: بنده یک تذکر ادبی دارم؛ کاندید به معنای احمق است دوستان نباید ما را کاندید خطاب کنند ما کاندیدا هستیم.

**زمانی که اعضای هیات رییسه موقت مجلس نهم مراسم تحلیف خود را به جا می آوردند مرندی خطاب به این اعضا گفت: گروه کر خوبی نیستید ولی هیات رییسه خوبی هستید!

** یکی از منتخبان که برای نخستین بار در صحن تذکر می داد به جای این که نشسته تذکر خود را بیان کند از جای برخاست و ایستاده تذکر داد.

** یکی از منتخبانی که سن کمی داشت هنگامی که به عنوان سخنگوی یکی از شعبات در پشت تریبون قرار گرفت؛ لاریجانی خطاب به وی گفت: شما با این صدا مراقب باشید ما سکته نکنیم.

**امروز اولین بیانیه مجلس نهم در خصوص محکومیت کشتار مردم بی دفاع سوریه توسط تروریست ها که از سوی محمد کوثری منتخب مردم تهران جمع آوری شده بود؛ توسط محمد حسن نژاد جوان ترین منتخب مجلس نهم در صحن علنی قرائت شد.

**هنگامی که گروسی نماینده شهریار برای قرائت اسامی شعبه مورد نظر خود پشت تریبون قرار گرفت نام خود را جناب گروسی بیان کرد که لاریجانی خطاب به وی گفت: یک حجت الاسلام و المسلمین هم به آن اضافه می کردید!

**لاریجانی در پایان سخنرانی خود از مرندی تشکر و قدردانی کرد و گفت: با بیانات شیرین آقای مرندی ما احساس خستگی نکردیم.

لاریجانی همچنین افزود: گذشته ها را فراموش کنیم و سعی کنیم با نزدیک تر شدن دل ها بتوانیم از فکر های دیگران جهت رفاقت و دوستی در صحن علنی مجلس استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر