7

لطف بزرگ ستاره پرسپولیس به هواداران ؛ بازیکنی که پرسپولیس را به منصوریان ترجیح داد

  • کد خبر : 346540
  • ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

هافبک- مهاجم پرسپولیس که همه همبازیانش از اخلاق خوب و حسنه او می‌گویند و کمتر کسی را در فوتبال ایران سراغ داریم که حاشیه‌ای از امیری در ذهن داشته باشد.

وحید امیری هم از جمع سرخپوشان جدا شد؟ | خبرگزاری ایلنا

چند روز پیش تولد وحید امیری بود . بازیکنی که در زمان پیوستن به پرسپولیس از استقلال و منصوریان هم پیشنهاد داشت اما سرخپوشان را ترجیح داد.

وحید امیری ، هافبک- مهاجم پرسپولیس که همه همبازیانش از اخلاق خوب و حسنه او می‌گویند و کمتر کسی را در فوتبال ایران سراغ داریم که حاشیه‌ای از امیری در ذهن داشته باشد.
امیری که در باشگاه نفت تهران شاگرد علیرضا منصوریان بود، در همان تیم توانایی‌های خود را نشان داد و منصوریان قصد داشت او را با خودش به استقلال ببرد اما وحید که یک پرسپولیسی متعصب بود، با منصوریان به استقلال نرفت و مثل بیرانوند راهی پرسپولیس شد.
البته در مورد بیرانوند خیلی‌ها می‌گفتند یک زمانی استقلالی بوده اما در مورد وحید امیری این مسئله عنوان نشد و او با اختیار خودش پرسپولیس را انتخاب کرد در حالی که سال اول حضور در پرسپولیس هم قرارداد بالایی نداشت.
امیری که شاید با لایی انداختن به پیکه در جام جهانی بیشتر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت، یکی از امیدهای مسلم یحیی گل‌محمدی در لیگ قهرمانان آسیاست و دراگان اسکوچیچ هم در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی حساب خاصی روی این بازیکن خوب و بی‌حاشیه باز کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=346540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر