1

درویش تکلیف گل‌محمدی را یکسره کرد

  • کد خبر : 380143
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲

مدیرعامل پرسپولیس قول ماندن سرمربی این تیم را داد.

درویش تکلیف گل‌محمدی را یکسره کرد

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از پایان مجمع سرخپوشان در ساختمان باشگاه در این خصوص گفت: مجمعی که چندین بار دستخوش تغییر زمان بود، امروز انجام شد و بار خوبی برای باشگاه داشت. ضمن اینکه دغدغه این باشگاه و استقلال، معضلات حسابرسی و حقوقی است و از این جهت با اضافه‌شدن یک عضو مالی، می‌توانیم مشکلاتی که از ۲۵-۳۰ سال پیش مانده بود و همچنین مسائل بازار سرمایه را حل کنیم.

وی افزود: در سال جاری حضور در لیگ قهرمانان را داریم، باید سعی کنیم که انسجام خوبی در هیئت‌مدیره داشته باشیم.

او درباره خروج نامش از هیئت‌مدیره عنوان کرد: البته آقای پورمحمدی خدمات شایسته داشت و کسی نمیتواند منکر خدمات او شود. من اینجا هیچ وقت فکر نکردم پنج نفریم چون هدفمان همیشه یک چیز بوده است.

درویش ادامه داد: از آن جهت ما لازم داشتیم در خدمت آقای پوراحمدی باشیم و سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش تاکید داشتند ایشان باشند.

مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص که اگر در هیئت‌مدیره بود، یک رای داشت، توضیح داد: ما الان پنج رای داریم و این به نفع من است! وقتی خودم بودم ۴ رای داشتم. چون همه این افراد دوستتان ما هستند و بسیار همراه هستند و باور کنید من هیچ بار فکر نکردم که حتی یک نفر رای متفاوت و مخالفی با من دارد.

درویش درباره حمایت هواداران گفت: این محبت هواداران را می‌رساند. مردم نشان دادند رعایای خود را دوست دارند و کسانی که برایشان زحمت می‌کنشند در ذهنشان می‌ماند. من همینجا از محبت‌هایی که به من داشتند، تشکر میکنم.

او راجع به بازگشت یحیی گل‌محمدی و نقل و انتقالات پرسپولیس اظهار داشت: مجمع که کارش تمام شد ما کارمان شروع می‌شود. آقای گل‌محمدی قرارداد دارد و معنا ندارد در موردش حرف زدن. تمدیدی‌ها را صحبتهای ابتدایی را شروع کردیم و در هفته‌ آینده مشکل آنها را برطرف خواهیم کرد.

رضا درویش در مورد نقل و انتقالات گفت: باید کادرفنی اسامی را اعلام کنند و هنوز اعلام نکرده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=380143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر