4

ازدواج احسان علیخانی با بازیگر سینما و تلویزیون صحت دارد؟ +تصاویر

  • کد خبر : 347744
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴

به تازگی در فضای مجازی شایعه شده احسان علیخانی مجری برنامه های معروفی همچون ماه عسل و عصر جدید با لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است.

احسان علیخانی و لیلا اوتادی ازدواج کردند!

ازدواج احسان علیخانی با لیلا اوتادی صحت دارد؟ +تصاویر دیده نشده

به تازگی در فضای مجازی شایعه شده احسان علیخانی با لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است. احسان علیخانی  از جمله هنرمندان معروف و مجری‌های توانمند کشورمان است. احسان علیخانی آن‌طور که خودش گفته فرزند طلاق است و پدر و مادرش از هم جدا شده اند. احسان علیخانی طرفداران بسیاری دارد. احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۵۸ در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است

احسان علیخانی

ازدواج احسان علیخانی

به تازگی در فضای مجازی شایعه شده احسان علیخانی مجری برنامه های معروفی همچون ماه عسل و عصر جدید با لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است.

 

به تازگی در فضای مجازی شایعه شده احسان علیخانی مجری برنامه های معروفی همچون ماه عسل و عصر جدید با لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است ، این شایعه به هیچ وجه صحت نداشته و افرادی سودجو که سعی در تخریب چهره های هنری کشور دارند این شایعه را ساخته و پخش نموده اند. ضمن اینکه احسان علیخانی و لیلا اوتادی این خبر را تایید و تکذیب نکرده اند.

زندگی شخصی احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۵۸ در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

احسان علیخانی

احسان علیخانی در ماه عسل

ماه عسل نام برنامه ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است. تا پیش از رمضان ۱۳۹۱ تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال ۸۷ هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال ۹۱ تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می تواند از هر قشری باشد از جمله:معلول، شاعر، نخبه و … مجدداً در سال ۹۲ اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال ۹۳ تکرار شد.

احسان علیخانی

کودکی احسان علیخانی

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان ۱ سال در تیم نوجوان پرسپولیس و ۱ سال سایپا بازی کرد و بعلت ۳ بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت.

احسان علیخانی

احسان علیخانی

تهیه کننده و مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۸

تهیه کننده برنامه های محرمانه – عطر بارون – مثل هیچ کس – نور بالا – لطفاً ملاحظه شود

کارگردانی مستندهای شیخ بهایی – المپیاد فیزیک اصفهان

کارگردانی ۲ دوره جشن سالگرد شبکه سه

کارگردانی ۲ دوره جشن قهرمان قهرمانان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=347744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر