6

دقایقی پس از خروج هیئت دولت: فاز ۳ پالایشگاه آبادان منفجر شد

  • کد خبر : 35
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۷

افق: پس از افتتاح رسمی واحد بنزین‌سازی توسط رئیس‌جمهور و خروج هیأت دولت از پالایشگاه آبادان، انفجاری در فاز سوم این پالایشگاه رخ داد و دچار آتش سوزی شدپالایشگاه‌ آبادان، صبح امروز در اثر یک انفجار دچار آتش سوزی شد. به گزارش «تابناک»، دقایقی پس از افتتاح رسمی واحد بنزین‌سازی توسط رئیس‌جمهور و خروج هیأت […]

افق: پس از افتتاح رسمی واحد بنزین‌سازی توسط رئیس‌جمهور و خروج هیأت دولت از پالایشگاه آبادان، انفجاری در فاز سوم این پالایشگاه رخ داد و دچار آتش سوزی شدپالایشگاه‌ آبادان، صبح امروز در اثر یک انفجار دچار آتش سوزی شد.

به گزارش «تابناک»، دقایقی پس از افتتاح رسمی واحد بنزین‌سازی توسط رئیس‌جمهور و خروج هیأت دولت از پالایشگاه آبادان، انفجاری در فاز سوم این پالایشگاه رخ داد و دچار آتش سوزی شد.

بنا بر اطلاع برخی حاضرین در محل، این حادثه تاکنون یک کشته و ده زخمی بر جای گذاشته است.

گفتنی است، هنوز در مورد چگونگی بروز این مسأله چیزی مشخص نیست و تحقیقات برای علت یابی آن آغاز شده است.

تکمیلی ۱ ـ رییس هیأت مدیره شرکت پالایش نفت آبادان در این باره اعلام کرد: مشکل عملیاتی و نقص فنی در مرحله پیش راه اندازی پالایشگاه آبادان باعث آتش سوزی شد که ظرف ۱۰ دقیقه مهار شد.

تکمیلی ۲ ـ  در حال حاضر عملیات مهار آتش سوزی توسط نیروهای آتش نشانی و امداد به طور کامل انجام و بررسی برای دلایل این حادثه در سطح پالایشگاه آغاز شده است.

تکمیلی ۳ ـ بر اساس تازه ترین گزارش ها، بیش از ۲۰ نفر در این حادثه مجروح شده اند و برخی این افراد دچار گاز گرفتگی شدند. یکی از مصدومان حادثه دارای ۹۰ درصد سوختگی است که به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شد.

هنوز آمار رسمی از تعداد کشته شدگان احتمالی حادثه منتشر نشده است.

تکمیلی ۴ ـ رئیس کمیسیون انرژی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: حادثه پالایشگاه آبادان به هیچ عنوان خرابکاری و عمدی نبوده و تنها به دلیل عدم آمادگی پالایشگاه برای افتتاح بوده است.

حمیدرضا کاتوزیان افزود: مسئولان پالایش و پخش نیز پیش از این از احتمال وقوع حادثه در صورت افتتاح پالایشگاه در شرایط فعلی هشدار داده بودن

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر