5

چشم و نگاه جهانی به برگزاری انتخابات در ایران است

  • کد خبر : 350795
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰

 نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه انتخابات کشورمان مهمترین رویداد جهانی و تاثیرگذار است، گفت: مشارکت مردم و حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کند.

انتخابات مهم‌ترین رویداد تاثیر گذار جهان است/ ضرورت شایسته گزینی

به گزارش افق انلاین ، علی اکبر علیزاده برمی بعد از ظهر آدینه در نشستی با حضور مردم و موثران دامغانی به میزبانی مسجد جامع دولت جوان و انقلابی در حال شکل‌گیری است گفت: مشکلات و کمبودها با تشکیل دولت جوان و انقلابی که از تأکیدات مقام معظم رهبری نیز بوده رفع خواهد شد.

وی ضمن اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری ایران در منطقه اظهار داشت: این اتفاق تأثیر جهانی دارد و از اهمیت ویژه برخوردار است.

نماینده دامغان در مجلس بیان کرد: چشم و نگاه جهانی به برگزاری انتخابات در ایران است و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی این حضور و مشارکت را به نمایش می‌گذاریم.

علیزاده برمی افزود: دشمن در حال دلسرد کردن مردم است که حضور و مشارکت کمتری در پای صندوق‌های اخذ رأی داشته باشند و لذا باید این تصمیم دشمن را با حضوری پررنگ و مشارکت بالا خنثی کنیم.

وی تصریح کرد: اختیارات ریاست جمهوری خیلی بالا است و ۹۰ درصد بودجه کشور در اختیار وی بوده و این نشان از اهمیت این جایگاه دارد.

نماینده مردم دامغان در مجلس با بیان اینکه رهبری ایران از یک قدرت بالا در سطح جهانی برخوردار است، افزود: جبهه مقاومت خود را سرباز رهبری می‌داند و با تاسی از فرامین معظم له به پیروزی‌های بزرگ دست پیدا کرد.

علیزاده برمی به برگزاری انتخابات در سوریه اشاره داشت و گفت: پیروزی از آن مردم سوریه است که با اتحاد و همدلی در انتخابات شرکت و رئیس جمهور خود را انتخاب کردند و می‌خواهند بدون دخالت دیگر کشورهای غربی کشور خود را بسازند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=350795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر