2

نوکیا دو گوشی جدید را روانه بازار کشورهای نوظهور خواهد کرد

  • کد خبر : 10966
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۶

نوکیا سازنده گوشی های تلفن همراه در فنلاند روز پنجشنبه اعلام کرد دو گوشی جدید را روانه بازار کشورهای نوظهور خواهد کرد. مدل صد و یک نوکیا دو سیم کارت دارد و این امکان را به کاربر می دهد برای دریافت تماس ها و پیام های متنی به دو شبکه متفاوت متصل شود. این گوشی […]

نوکیا سازنده گوشی های تلفن همراه در فنلاند روز پنجشنبه اعلام کرد دو گوشی جدید را روانه بازار کشورهای نوظهور خواهد کرد. مدل صد و یک نوکیا دو سیم کارت دارد و این امکان را به کاربر می دهد برای دریافت تماس ها و پیام های متنی به دو شبکه متفاوت متصل شود. این گوشی قرار است از سه ماهه سوم امسال حدود سی و پنج دلار به فروش برسد. علاوه بر این ، کاربران می توانند تنطیم های حداکثر پنج سیم کارت را بر روی این گوشی ذخیره کنند که دارای رادیوی اف ام و قابلیت اجرای فایل های صوتی MP3 نیز است. مدل صد نوکیا نیز گوشی مقاوم با کاربرد آسان است و فروش آن از سه ماهه چهارم امسال آغاز می شود .

قیمت این نوع گوشی حدود بیست دلار است. به گزارش خبرگزاری آلمان از هلسینکی ، کاربران می توانند از هر دو مدل گوشی برای دسترسی به برنامه های نوکیا استفاده کنند و درباره مراقبت بهداشتی ، تحصیل ، کشاورزی و سرگرمی اطلاعاتی بدست آورند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10966

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر