افق انلاین به نقل از ایکوپرس- مشتریان میتوانند برای دریافت قطعات و آپشنهای مورد نیاز خودرو که نصب آن در محل امکان پذیر باشد، درخواست خدمت در محل ثبت کنند.
به گزارش ارتباطات امداد خودرو ایران، این شرکت با همکاری شرکت آپکو و همچنین پلتفرم بسپر، این امکان را برای مشتریان فراهم آورده تا لوازم آپشن خودرو و قطعاتی که قابلیت نصب در محل دارند را از طریق وب سایت بِسپٌرشاپ یا اپلیکیشن بسپر سفارش و در محل مورد نظر دریافت کنند.
در صورت استفاده مشتری از خدمات فوق، گارانتی خودرو محفوظ بوده و قطعه نصب شده نیز شامل ضمانت کیفیت و دوام خواهد بود.
علاوه بر خدمات آپشن خودرو، متقاضیان میتوانند اقلام مصرفی اتومبیل خود مانند باتری، روغن، تسمه و غیره را از طریق این فروشگاه آنلاین خریداری کنند.
از دیگر قابلیتهای این پلتفرم (بسپر)، تعمیر فوری خودرو، حمل، کارشناسی خودرو و همچنین سایر خدماتی نظیر استعلام و پرداخت خلافی، استعلام عوارض خودرو و همچنین مجوز ورود به طرح ترافیک را میتوان برشمرد.
متقاضیان میتوانند با مراجعه به سایت www.besporshop.com و یا نصب «اپلیکیشن بسپر» بر روی تلفن همراه خود بدون نیاز به مراجعه حضوری و با خاطری آسوده از محصولات و خدمات متنوع خودرویی این نرمافزار بهرهمند شوند.
توسعه خدمات به دارندگان محصولات ایران خودرو
امداد خودرو ایران خدمات سفارشیسازی خودرو را به محل شما میآورد
شرکت امداد خودرو ایران در راستای توسعه خدمات مکان محور خود و همچنین افزایش رضایت مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو، فروش و نصب قطعات سفارشیسازی خودرو در محل را فراهم کرده است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=350895