3

شرط عجیب مدیر فوتسالی/ بازی تدارکاتی تیم ملی در قبال رفع محرومیت!

  • کد خبر : 352546
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

یکی از مدیران سابق فوتسال که از سوی کمیته اخلاق محروم است، برای فراهم کردن بازی‌های تدارکاتی شرط عجیبی را پیش پای فدراسیون فوتبال گذاشته بود.

شرط عجیب مدیر فوتسالی/ بازی تدارکاتی تیم ملی در قبال رفع محرومیت!

به گزارش افق انلاین ، یکی از مدیران فوتسال ایران در تیر ماه ۱۳۹۸ از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به مدت پنج سال از تمام فعالیت‌های فوتبال و فوتسال محروم شد. بعدها گفته شد کمیته استیناف، این محرومیت را به سه سال کاهش داده است.

هرچند این مدیر در دوران محرومیتش با یکی از باشگاه‌های لیگ برتری همکاری می‌کرد و کمیته اخلاق به آن واکنشی نشان نداد، اما جدیدترین اقدام این مدیر، تلاش برای رفع محرومیتش با ارائه یک شرط عجیب بوده است.

این فرد قصد داشت در برگزاری تورنمنت بین المللی صدرا به میزبانی استان فارس و در دعوت از تیم‌های خارجی به اسپانسرها و کمیته فوتسال کمک کند.

تیم ملی فوتسال ایران که باید شهریور در جام جهانی لیتوانی شرکت کند، به بازی تدارکاتی نیاز مبرم داشت و روی تورنمنت صدرا برای تقابل با بعضی از کشورهای مختلف حساب باز کرده بود.

این مدیر در گفتگو با بعضی از مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال خواهان لغو محرومیتش برای همکاری با این مجموعه و دعوت از تیم‌های خارجی شده بود. هرچند مذاکراتی هم با بعضی از کشورها صورت گرفته بود اما فدراسیون در نهایت با خواسته این مدیر مخالفت کرد و شرط رفع محرومیتش را که از سوی کمیته اخلاق اعمال شده بود، نپذیرفت.

بعد از مخالفت فدراسیون فوتبال با این درخواست، بازی‌های پیش بینی شده برای تیم ملی فوتسال به تدریج منتفی شد. تیم‌هایی چون ونزوئلا، ارمنستان و حتی آنگولا اعلام کردند در تورنمنت صدرا شرکت نمی‌کنند و چند روز بعد دیدار تدارکاتی با ژاپن هم لغو شد.

کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال هنوز اعلام نکرده‌اند که آیا ارتباطی بین مخالفت با درخواست این مدیر محروم و لغو بازی‌های تدارکاتی وجود دارد یا خیر. آیا پشت پرده لطمه خوردن به تیم ملی فوتسال و از دست دادن چند بازی تدارکاتی در راه جام جهانی منافع شخصی وجود داشته است؟

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=352546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر