3

مجلس نباید هزینه‌های بیهوده بتراشد.

  • کد خبر : 35319
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰

سلامت اقتصادی و پاک دستی و در عین حال صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد.

یک نماینده مجلس با بیان اینکه ایجاد دفاتر و خانه‌های سازمانی برای نمایندگان در راستای صرفه جویی در هزینه‌ها است، گفت: مجلس نباید هزینه‌های بیهوده بتراشد.

خبرگزاری فارس: ایجاد دفتر و خانه‌های سازمانی برای نمایندگان موجب صرفه‌جویی در هزینه‌هاست

حسین مظفر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره توصیه‌های مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس در دیدار اخیر ایشان با نمایندگان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب مسائل بسیار مهمی را مطرح کردند که یک بخش آن مربوط به سلامت مجلس در سه بعد سیاسی، اقتصادی و اخلاقی است.

مظفر با اشاره به لزوم رعایت اخلاق در بین نمایندگان مجلس تصریح کرد: نمایندگان باید در سیاست‌ورزی، قانون‌گذاری، تذکر به مسئولان و پیگیری مطالبات مردم اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده مردم تهران با تاکید بر پرهیز از تهمت، افتراء و بداخلاقی‌های سیاسی نسبت به سایر قوا افزود: سلامت اقتصادی و پاک دستی و در عین حال صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد.

وی در ادامه در تبیین سلامت سیاسی نمایندگان خاطرنشان کرد: موضع‌گیری‌ها به روز درباره مسائل داخلی و بین المللی و  همسو بودن آن با مصالح نظام یکی از زمینه‌های سلامت سیاسی است.

مظفر با اشاره به لزوم تحرک و پویای مجلس اظهار داشت: مجموعه‌ای که به عنوان قوه مقننه هزینه‌های زیادی را برای کشور تحمیل می‌کند باید تحرک و خروجی مناسبی هم داشته باشد و قوانین مورد نیاز جامعه را تامین کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مجلس باید نسبت به هزینه‌‌کردها و خرج‌های ضروری دقت کرده و هزینه‌های بیهوده نتراشد.

وی بر همین اساس به لزوم ایجاد دفاتر برای نمایندگان اشاره و تصریح کرد: ایجاد دفاتر و خانه‌های سازمانی برای نمایندگان در راستای صرفه جویی در هزینه‌ها است چراکه اگر برای یک بار در هر شهری برای نمایندگان دفتر ایجاد شود و در عین‌حال مجلس اقدام به ساخت خانه‌های سازمانی برای نمایندگان شهرستانی کند، قطعا این به نفع کشور خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35319

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]