3

هفتمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس / آخرین فرصت مستأجران بهارستان + حاشیه‌ها و تصاویر

  • کد خبر : 301865
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

 هفتمین و آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح آغاز شد و تا ساعت ۱۸ امروز در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

 هفتمین و آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح آغاز شد و تا ساعت ۱۸ امروز در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

به گزارش افق آنلاین ،ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره­ مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸ شروع شد و تا پایان وقت اداری امروز شنبه ۱۶ آذر ۹۸ جمعاً به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.

هفتمین و آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح آغاز شد و تا ساعت ۱۸ امروز در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

اخبار لحظه به لحظه ثبت نام داوطلبانی را که هوای صندلی های سبز بهارستان دارند، با میزان بخوانید:

معاون حقوقی دولت یازدهم هم در انتخابات مجلس شرکت می‌کند
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ – ۰۹:۵۰

الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس جمهور در دولت یازدهم، برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران در سایت شماره ۲ فرمانداری تهران حاضر شد.

مافی هم وارد سایت شماره ۲ فرمانداری تهران شد
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ – ۰۹:۴۸

پروانه مافی نماینده کنونی مجلس، برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران در سایت شماره ۲ فرمانداری تهران حاضر شد.

ثبت‌نام ۲۲ داوطلب انتخابات مجلس خبرگان تا عصر روز جمعه
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ – ۰۹:۴۰

دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان در حالی امروز آغاز شد که تا پایان روز اول ۲۲ دواطلب در ۵ استان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام ۲۲ داوطلب انتخابات مجلس خبرگان تا عصر روز جمعه

زریبافان داوطلب حضور در بهارستان شد
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ – ۰۹:۲۷

مسعود زریبافان رئیس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران، برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران در سایت شماره ۲ فرمانداری تهران حاضر شد.

مگر می‌توان به قانون تمکین نکرد؟
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ – ۰۹:۲۶

عبدالحسین روح‌الامینی نامزد انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران در پاسخ به این سوال خبرنگار میزان که آیا در صورت عدم احراز صلاحیت از شورای نگهبان به این رأی تمکین خواهید کرد یا خیر، گفت: مگر می‌توان به قانون تمکین نکرد؟ ما ۴۰ سال است به قانون تمکین می‌کنیم.

استاندار پیشین تهران داوطلب انتخابات مجلس یازدهم شد
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ – ۰۹:۲۱

محمدحسین مقیمی استاندار پیشین تهران، برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران در سایت شماره ۲ فرمانداری تهران حاضر شد.

روح‌الامینی داوطلب شد
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ – ۰۹:۱۷

عبدالحسین روح‌الامینی عضو خانه احزاب برای ثبت نام نامزدی انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شد.

آغاز آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس/ فرصتی برای مستأجران بهارستان + حاشیه‌ها و تصاویر

یکی دیگر از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام داوطلب انتخابات مجلس شد
حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز برای ثبت نام نامزدی انتخابات مجلس یازدهم در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شد.

آغاز آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس/ فرصتی برای مستأجران بهارستان + حاشیه‌ها و تصاویر

امروز شنبه ۱۶ آذر، رأس ساعت ۸ صبح، هفتمین و آخرین روز ثبت نام از نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ فرمانداری حوزه انتخابیه کشور و همچنین ستاد انتخابات کشور مستقر در وزارت کشور آغاز شده است.

فرآیند مزبور که از روز یکشنبه ۱۰ آذر آغاز شده است، امروز رأس ساعت ۱۸ به پایان می‌رسد. البته احتمال تمدید مهلت ثبت نام‌ها از ساعت ۱۸ به بعد هم وجود دارد؛ اما آنچه واضح است آنکه امروز پرونده ثبت نام داوطلبین ورود به بهارستان یازدهم مختومه می‌شود و ظرف ۷ روز آینده هیئت‌های اجرایی و نظارتی، فهرست احراز صلاحیت شدگان را اعلام می‌کنند.

مطابق آخرین آمار ارائه شده از سوی سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور، تا دیروز (جمعه) بعدازظهر در مجموع ۹ هزار و ٨٠۶ نفر برای نامزدی انتخابات مجلس یازدهم در کل کشور ثبت نام کرده اند که از این میان یک هزار و ۵٣ نفر خانم و ٨ هزار و ٧۵٣ نفر داوطلب آقا هستند.

امروز همچنین دومین روز ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز می‌باشد؛ انتخاباتی که در ۵ استان تهران، فارس، قم، خراسان رضوی و خراسان‌شمالی برگزار می‌شود و داوطلبین ورود به مجلس خبرگان نیز می‌توانند برای نام نویسی به فرمانداری‌های مرکز استان‌های مزبور و یا ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه کنند.

ثبت‌نام ٩ هزار و ٨٠۶ داوطلب انتخابات مجلس تا پایان روز ششم/ تمدیدی در کار نیست
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ – ۱۹:۳۴

سخنگوی ستاد انتخابات با بیان اینکه تا پایان روز ششم ٩ هزار ٨٠۶ داوطلب انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: بنای تمدید مهلت ثبت نام انتخابات مجلس را نداریم و علاقه‌مندان تا ساعت ١٨عصر فردا ثبت نام خود را نهایی کنند.

ثبت‌نام ٩ هزار و ٨٠۶ داوطلب انتخابات مجلس تا پایان روز ششم/ تمدیدی در کار نیست

پوشش ویژه ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ۹۸| روز ششم
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ – ۱۹:۱۵

ششمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی آغاز شد که از امروز ۱۵ آذر تا ۲۱ آذر از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان هم ثبت‌نام به عمل خواهد آمد.

اولین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات خبرگان/ ترافیک در ورودی بهارستان! + حاشیه‌ها و تصاویر

پوشش ویژه ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ۹۸| روز چهارم
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ – ۱۹:۱۴

چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد و طبق روال سه روز قبل تا ساعت ۱۸ ادامه داشت.

ثبت‌نام ۴ هزار و ٧٨١ داوطلب تا پایان روز چهارم/ چهره‌هایی که هوای صندلی سبز دارند + حاشیه‌ها و تصاویر

پوشش ویژه ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ۹۸| روز پنجم
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ – ۱۹:۱۴

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد و طبق روال چهار روز قبل تا ساعت ۱۸ ادامه داشت.

ثبت‌نام بیش از ۷ هزار داوطلب انتخابات تا پایان امروز/ با شناسنامه قرمز در هوای صندلی سبز + حاشیه‌ها و تصاویر

پوشش ویژه ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ۹۸| روز سوم
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ – ۱۹:۱۳

سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح در ستاد انتخابات و فرمانداری‌های سراسر کشور آغاز شد و تا ساعت ۱۸ امروز ادامه داشت.

ثبت‌نام بیش از ۳ هزار داوطلب انتخابات مجلس/ چهره‌هایی که هوای بهارستان دارند + حاشیه‌ها و تصاویر

پوشش ویژه ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ۹۸| روز اول
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ – ۱۹:۱۲

فرایند ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز یکشنبه با ابلاغ دستور وزیر کشور به فرمانداران آغاز شد و بناست در ۲۰۸ فرمانداری، مرکز حوزه انتخابیه و ستاد ثبت نام وزارت کشور از نامزد‌های این انتخابات ثبت نام به عمل آید.

اولین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم با ۹۵۶ پرونده بسته شد + حاشیه‌ها و تصاویر

پوشش ویژه ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ۹۸| روز دوم
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ – ۱۹:۱۲

دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح در ستاد انتخابات و فرمانداری‌های سراسر کشور آغاز شد و تا ساعت ۱۸ امروز ادامه داشت.

ثبت‌نام هزار و ۸۴۴ داوطلب انتخابات مجلس/ تفکیک‌ جنس و سن + حاشیه‌ها و تص

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=301865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر