9

انتقاد جدی رئیس پلیس تهران از بی‌نظمی در ساعات خاموشی

  • کد خبر : 353428
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه به هم ریختگی ساعات خاموشی ما را نیز اذیت می‌کند، گفت: اگر براساس برنامه‌های اعلام شده شاهد خاموشی باشیم می‌توانیم قوای خود را در نقاط و معابری متمرکز کنیم که خاموشی در آنها صورت می‌گیرد.

انتقاد جدی رئیس پلیس تهران از بی‌نظمی در ساعات خاموشی

به گزارش افق انلاین ، سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای دو طرح “رعد” و “کاشف” در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره معضلات به وجود آمده در پی خاموشی‌های برق در تهران اظهار کرد: با بکارگیری عوامل انتظامی و یگان امداد در زمان خاموشی برق اجازه ندادیم مشکلاتی در حوزه ترافیک ایجاد شود که مردم علاوه بر رنج نداشتن برق، در ترافیک نیز بمانند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه سایر عوامل انتظامی و یگان امداد نیز به کمک مأموران راهور در تقاطع‌ها شتافته‌اند، افزود: خاموشی‌ها زحمت ما را نیز زیاد کرده است، اما تیم‌های عملیاتی و ضربتی دو تا سه برابر شدند تا با توجه به خاموشی‌ها فرصتی برای مجرمان ایجاد نشود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه همکاران به صورت دستی در تقاطع‌ها ترافیک را مدیریت می‌کنند، تصریح کرد: با آمادگی صددرصدی مشکلات مربوط به خاموشی برق را مدیریت می‌کنیم.

رحیمی با تاکید بر اینکه به هم ریختگی ساعات خاموشی معابر ما را نیز اذیت می‌کند، گفت: اگر براساس برنامه‌های اعلام شده شاهد خاموشی باشیم می‌توانیم قوای خود را در نقاطی متمرکز کنیم که خاموشی در آنها صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=353428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر